Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HJÆLP! Oprydning i foto
Fra : B Andersen

Dato : 06-03-10 16:38

Hej derude!

Jeg har det problem, at jeg efterhånden har fået en syndigt rod i mine
billeder på PC'en.
Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får ryddet op, og især hvordan jeg får
slettet alle de foto, som der er 2 eller flere af.

Mange hilsner Bente

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 06-03-10 18:26

"B Andersen" <benefine@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får ryddet op, og især hvordan jeg får
> slettet alle de foto, som der er 2 eller flere af.

Google er din ven, - søg på dublicate, og du får masser af forslag.
Bruger selv dublicate cleaner
http://www.digitalvolcano.co.uk/content/duplicate-cleaner

mvh
Poul E. Kristensen