MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Langsom til åbning af hjemmesider. OS XP ~
Fra : jama

Dato : 05-03-10 18:41

Pludselig er min internet forbindelse blevet langsom til åbning af
hjemmesider, og det er kun på min PC den er langsom. Knægtens PC åbner
siderne hurtig som den skal, min trådløse forbindelse er på 5MB og køre som
den skal. Det er yderst irreterende, at det tager op til 20-30 sek, at åbne
min hjemmese f.eks. jeg har intet lavet om og jeg har kørt SuperAntiSpyware
uden den fandt noget, så hvad kan grunden mon være. Jeg har kørt en Rep. med
R uden dette hjalp, har også brugt CClean og RegistryBooster uden det hjalp,
jeg orker ikke en ren install. PCen køre ellers fint.
jørgen.

Fra : Mcwm

Dato : 05-03-10 19:05

jama skrev:
> [...]
> R uden dette hjalp, har også brugt CClean og RegistryBooster uden det hjalp,
> jeg orker ikke en ren install. PCen køre ellers fint.

Hvad ahr du på af antivirus program?
Venligst
Mcwm

Fra : jama

Dato : 05-03-10 21:23

"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

> Hvad ahr du på af antivirus program?
> Venligst
> Mci

Intet og det har jeg aldrig haft, kun SuperAntispyware og Malwarebytes'
Anti-Malware, men starter jeg op i F8 m.netværk ja så starter browseren
hurtig nok op?
jørgen

Fra : Mcwm

Dato : 06-03-10 00:37

jama skrev:

> Intet og det har jeg aldrig haft, kun SuperAntispyware og Malwarebytes'
> Anti-Malware, men starter jeg op i F8 m.netværk ja så starter browseren
> hurtig nok op?
> jørgen

Kunne man så godt tænke sig at noget havde sneget sig ind, eller er du
en af dem der er af den faste overbevisning, at DU ved hvad der kommer
ind på din pc og du besøger KUN sikre sites? Skulle det være tilfældet,
vil jeg blot oplyse at Bt.dk, Eb.dk, tv2.dk og bold.dk (blot for at
nævne nogen af de steder folk mener er helt sikre at besøge, faktisk har
spredt virus ud.

Prøv at google det lidt

Som et altrnativ, så prøv, hvis du fastholder at du ikke vil have et
antivirus program på din pc, at køre en on-line skanning.

Venligst
Mcwm

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-03-10 22:55

jama skrev:

> Intet og det har jeg aldrig haft

Jamen, så ved du jo ikke om du har fået noget
ind som ikke skal være der.

Scan din pc med et antivirusprogram - det er
min bedste løsning - ellers er det godt nok svært
at hjælpe dig når du er så skødesløs

Hvad siger Jobliste og ydeevne? Der må være
noget der bruger en masse kræfter på nettet?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk