To Me, or Not To Me?
Fra : Henrik 8600

Dato : 05-03-10 13:25

Me.com

Jeg har de sidste to år brugt www.me.com til. sync af iCal, Contacts og
egentligt ikke andet.

Går jeg glib af noget hvis jeg dropper www.me.com, og bare syncer lokalt med
kabel?

Det er sync af iCal, Contacts og Notes der er vigtig for mig.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-03-10 13:31

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
> kabel?
>
> Det er sync af iCal, Contacts og Notes der er vigtig for mig.

nej

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-03-10 22:45

> nej

Ud over det trådløse, man går glip af, så synes jeg ikke, man kan
bestemme farverne på kalenderne på sin iPhone, hvis man synkroniserer
med kabel. Synkroniserer man trådløst via MobileMe, får kalenderne samme
farve som på iCal på ens Mac. Bruger man kabel, er det tilfældigt,
hvilken farve de får. Sådan var det i hvert fald, da jeg prøvede det,
men det er godt nok nogen tid siden, så måske er det ændret med de
nyeste systemopdateringer.
--
Henrik Münster
Esbjerg