Mit cd drev forsvundet efter Rep med R, O~
Fra : jama

Dato : 05-03-10 10:34

Efter jeg har lavet en rep med R ( mit OS er XPpro sp2), er mit CD drev
forsvundet når jeg vil bruge brændeprogrammet f.eks. siger det, at der ikke
er fundet noget CD drev. jeg lavede reparationen med R, fordig min browser
ikke kunne åbne normalt det tog op til 20 sek. eller mere inden siden blev
indlæst og nu er drevet altså væk, hvordan får jeg det installeret igen, jeg
har prøvet i enhedshåndtering, at søge efter nyt hardware, men det gir ikke
noget.
jørgen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-03-10 10:40

"jama" <nonspam@mail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> får jeg det installeret igen, jeg har prøvet i enhedshåndtering, at
> søge efter nyt hardware, men det gir ikke noget.

Du har sikker overskrevet et nyere patches XP med din ældre upatchet XP
SP2. Husk at vi idag er helt oppe på SP3, og du bør derfor lave et nyt
installationsmedie.

Personligt har jeg aldrig haft noget til overs for at køre en repair
installation. Derfor er mit svar du bør reinstallere din computer.

Det sidste vil højst sandsynligt også løse dit problem med langsom browser,
især hvis du i forbindelse med browseren også havde og havde haft
installeret en masse add-ons.

--
Bjarke Andersen

Fra : jama

Dato : 05-03-10 11:32

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> browser,
> især hvis du i forbindelse med browseren også havde og havde haft

Du har nok ret, men en kammerat ringede lige nu til mig, og sagde jeg skulle
prøve evt. at installere Chipset igen, det gjorde jeg, og om ikke CD drevet
dukkede frem igen, men tak for dit råd, som jeg følger, hvis der kommer
flere fejl.
Men gad vide hvorfor Browseren er blevet så lang tid om, at starte en
hjemmeside op f.eks min startside det tager helt op til 20-30 sek. ? Nå, men
det er nok en ande news gruppe, jeg bør spørge om det.
jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-03-10 11:37

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> hjemmeside op f.eks min startside det tager helt op til 20-30 sek. ? Nå,
> men det er nok en ande news gruppe, jeg bør spørge om det.

Slet midlertidige internetfiler og cookies

Kurt