error
Fra : Kurt Thomsen

Dato : 04-08-01 12:28

Hej!

Jeg håber en eller anden kan hjælpe??!!

Jeg er helt nybegynder i at arbejde med php.
Jeg skal bruge en intern søgefunktion og en debat-forum.
Jeg har fundet indtil flere udgaver af begge på www.hotscripts.com.

Men ligegyldig hvilken jeg prøver at teste får jeg et hav af warnings, med
besked om undefined variables m.m.

jeg har indstalleret nyeste apache, php4 og mysql

hvad er der galt???
mvh
Kurt

Fra : Martin

Dato : 04-08-01 13:41

On Sat, 4 Aug 2001 13:27:57 +0200, "Kurt Thomsen" <qrts@it.dk> wrote:

> [...]
>besked om undefined variables m.m.
>
>jeg har indstalleret nyeste apache, php4 og mysql

Der kan være MANGE fejl...
men prøv at kigge lidt i den fil der hedder
config.inc.php
eller
common.inc.php
der er som regelen nogen ting der ska leges med!!!

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : Jonas Delfs

Dato : 04-08-01 14:05

"Kurt Thomsen" <qrts@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har fundet indtil flere udgaver af begge på www.hotscripts.com.
>
> Men ligegyldig hvilken jeg prøver at teste får jeg et hav af warnings, med

Intet. Men hvis du vil af med fejlmedddelelserne skal du sætte
error-reporting ned i din php.ini.

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

"hehe ikke set en standart i min kode før, hvad er det for nogle dimser?"