Solid smartphone?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-03-10 19:05

Hej.

Er der nogen der kan anbefale en smartphone (tror jeg nok det hedder)? Noget
lignende en Iphone.

Jeg skal bruge den på arbejde (er håndværker), så det skal være en som ikke
så nemt kan låses op, så man for ringet til en eller anden. Lidt solid må
den også godt være. Jeg kan ikke rigtigt finde nogen klaptelefon, med
trykfølsom skærm som er lidt smart. Jeg kan selvfølelig købe et etui for at
beskytte, og så den ikke så nemt bliver låst op.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-10 13:16

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> med trykfølsom skærm som er lidt smart. Jeg kan selvfølelig købe et etui
> for at beskytte, og så den ikke så nemt bliver låst op.

Til det brug er Iphonen nok det, der kommer nærmest. Netop fordi, der er
masser af ekstraudstyr til den.
Men det kræver at du køber en slagfast kassette med til den.

Jeg har sådan en kassette til min Iphone. Jeg hart tabt min telefon fra
første sal ned på et trægulv, uden at telefonen tog skade.
Folien på skærmen gør også, at telefonen kan tåle at rasle rundt i lommen
sammen med værktøj og skruer, og hvad har vi.
Den blir ikke skrammet, netop fordi, den er pakket helt ind.

Og så er der lige en handy lommeregner og et mini waterpas i lommen, når du
hænger oppe under et tagudhæng i fjerde sals højde, mens waterpasset ligger
i bilen.
Den kan dog ikke bruges til at slå søm i med

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk