Sænkning af Yamaha XJ600 Diversion årgang ~
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 03-03-10 21:34

Hvis jeg IKKE vil ændre i polstringen på sædet - hvad findes der så af
løsning ?

Den har ikke de "almindelige" kødben - så løsningen må ligge i
støddæmperen....
Er der nogen som ved hvor jeg kan få hjælp til sådan et projekt ?
(forhandler - indland/udland)

Den skal sænkes ca. 3 cm - så min kone bedre kan tumle den.

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Jan

Dato : 03-03-10 22:22

"Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> støddæmperen....
> Er der nogen som ved hvor jeg kan få hjælp til sådan et projekt ?

De fleste forhandlere kan fremskaffe det, der laves et sæt der passer på
XJ600N/S fra 1997 > 30mm
Special Mc i Aalborg kan ihvertfald.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 06:14

"Jan" <jansduerikke@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Gennem en forhandler der sælger fra Max (mcnøglen) kan
du få støddamper der er 30mm. kortere.
Har lavet det på min kones CB500 her i vinter.
På hendes kunne jeg også skubbe forgafelbenene
ca. det samme op.Så er det lige at korte
sidestødtebenen lidt op.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-10 18:07

On Thu, 4 Mar 2010 06:14:09 +0100, Poul Dam wrote:

> Så er det lige at korte sidestødtebenen lidt op.

Jup, en klassiker blandt sænkninger, en højretiltet mc. :-/

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009