Husk login / nøgle os 10.4
Fra : Henrik Enslev

Dato : 03-03-10 10:17

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at min lille bærbare g4 med os 10.4 kunne huske
nogle adgangskoder i safari. Jeg besøger flere steder hvor der er en
knapboks med "husk mig" men den husker intet. Kan man selv aktivt bede
den huske adgang i hovednøglering eller andre steder?

Jeg har fornemmelsen af at huskefunktionen er specielt myntet på
windowsbrugere, men det ville jo være rart om ens mac også kunne være
med til at strække hukommelsen

Vh Henrik

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-03-10 10:26

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> knapboks med "husk mig" men den husker intet. Kan man selv aktivt bede
> den huske adgang i hovednøglering eller andre steder?

check at denne er sat i Safaris indstillinger:

<http://dl.dropbox.com/u/693028/safari.png>

> Jeg har fornemmelsen af at huskefunktionen er specielt myntet på
> windowsbrugere, men det ville jo være rart om ens mac også kunne være
> med til at strække hukommelsen

Nah .. hvis sitet har en "husk mig" knap så er det som regel cookie
baseret ... så hvis du har slået accept af cookies fra så vil det ikke
virke.

/thomas

Fra : Henrik Enslev

Dato : 03-03-10 10:47

> check at denne er sat i Safaris indstillinger:
>
> <http://dl.dropbox.com/u/693028/safari.png>

Hej Thomas

Tak for hurtigt og korrekt svar. Lige præcistg var "husk mig" ikke slået
til. Når man bliver guidet rigtigt er fejlen jo rettet på mindre end et
minut

Vh Henrik