sphincter rekonstruktion
Fra : Per Andreasen

Dato : 02-03-10 21:38

Hvor kan vi finde det bedste sygehus til operation for sphincter
rekonstruktion, som er en genopbygning af en ødelagt lukkemuskel i
endetarmen efter opklipning/sprængning under en fødsel?
Kan nogen hjælpe evt. med erfaring?

På forhånd tak for hjælpen på min kones og egne vegne Per
Andreasen

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 07-03-10 23:46

Per Andreasen skrev:
> [...]
> Kan nogen hjælpe evt. med erfaring?
>
> På forhånd tak for hjælpen på min kones og egne vegne Per

Uden at have nogen viden om det, så ville jeg gætte på at det måtte være
på eet af de 2 store universitetshospitaler med fødeafdelinger (Skejby /
Riget). Det er nok næppe fødeafdelingen der rekonstruerer musculus
sphincter ani men derimod den parenchym-kirurgiske sektor ved samme enhed.

Hilsen Jesper