Nike halløj
Fra : Henrik 8600

Dato : 02-03-10 17:21

Hvis man har en ny iPod Nano og sender + modtager og man løber og det bliver
logget hos Nike.

Hvad så hvis man skifter iPod Nano'en ud med en iPhone 3Gs?

Hvordan flytter man brugeren over på iPhonen?

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-03-10 00:09

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Hvis man har en ny iPod Nano og sender + modtager og man løber og det bliver
> logget hos Nike.
>
> Hvad så hvis man skifter iPod Nano'en ud med en iPhone 3Gs?
>
> Hvordan flytter man brugeren over på iPhonen?

Det går helt af sig selv. Den lille modtager, man sætter i iPod, flytter
du jo med over på den nye iPod eller iPhone. Det er dens identitet, der
er knyttet til kontoen hos Nike. Når så batteriet i modtageren er brugt
op, må man købe et nyt sæt med sender til skoen og modtager til iPod.
Jeg husker ikke præcis, hvordan det foregår, men man skal bare knytte
det nye sæt til sin konto. Det er ikke svært.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-03-10 00:11

> [...]
> Jeg husker ikke præcis, hvordan det foregår, men man skal bare knytte
> det nye sæt til sin konto. Det er ikke svært.

kan du ikke nøjes med en ny sender ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-03-10 01:12

> kan du ikke nøjes med en ny sender ?

Det tror jeg ikke. De bliver jo solgt i sæt. Men der er vist noget med,
at iPod Touch ikke behøver en modtager.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 03-03-10 19:14

Henrik Münster skrev:

> [...Om sender til Nike+...]

> Det tror jeg ikke. De bliver jo solgt i sæt.

Nej, man kan godt nøjes med at købe en sender (Nike + iPod Sensor). Den
koster 149 kr.

Sættet (Nike + iPod Sport Kit) koster 229 kr.

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-10 01:24

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> Nej, man kan godt nøjes med at købe en sender (Nike + iPod Sensor). Den
> koster 149 kr.
>
> Sættet (Nike + iPod Sport Kit) koster 229 kr.

Tak for oplysningen. Det er vel noget, der er kommet, efter iPod Touch,
som ikke kræver modtageren, er dukket op. Vi har ikke haft brug for at
købe et sæt siden før iPod Touch.
--
Henrik Münster
Esbjerg