flytte noter fra iPod Touch til iPhone
Fra : Hans Houmøller

Dato : 02-03-10 14:18

Jeg har et lille problem med mine noter på min iPhone, hvor jeg har fået
slettet et par, som jeg godt vil have genetableret. De ligger på min
iPod Touch, men jeg kan ikke få den derfra over på iPhonen.

Jeg har forsøgt med almindelig synkronisering i iTunes, men det hjalp ikke.

Har nogen et bud på en løsning?

Hans

Fra : Morten Lind

Dato : 02-03-10 15:36

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
> iPod Touch, men jeg kan ikke få den derfra over på iPhonen.
>
> Jeg har forsøgt med almindelig synkronisering i iTunes, men det hjalp ikke.

Øh bøh...hvis jeg forstår det rigtigt, synkroniserer du din iPod Touch
først(så kommer noter over i Mail).

Derefter synkroniserer du iPhone(så kommer noter fra Mail over på
iPhone).

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-03-10 15:41

> Øh bøh...hvis jeg forstår det rigtigt, synkroniserer du din iPod Touch
> først(så kommer noter over i Mail).
>
> Derefter synkroniserer du iPhone(så kommer noter fra Mail over på
> iPhone).

og slår Sync af noter til på begge dimser .. i iTunes ..

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 02-03-10 15:46

Det prøver jeg, tak.

Hans

Fra : Steen

Dato : 02-03-10 16:00

> [...]
> min iPod Touch, men jeg kan ikke få den derfra over på iPhonen.
>
> Jeg har forsøgt med almindelig synkronisering i iTunes, men det hjalp

Jeg ville bruge tumpe-metoden, fordi jeg ikke er så rasende teknisk
anlagt: maile de manglende noter til iPhone, og så klippe/klistre
noterne ind på ny

Fra : Morten Lind

Dato : 02-03-10 16:44

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg ville bruge tumpe-metoden, fordi jeg ikke er så rasende teknisk
> anlagt: maile de manglende noter til iPhone, og så klippe/klistre
> noterne ind på ny

Jo, det virker da også - hvis man har tid til det

M.