Acer 135 vil ikke starte
Fra : JSH [9800]

Dato : 02-03-10 14:55

Hej
Jeg har fået en Acer T135 desktop pc af den kollega for at hjælpe ham med
noget.

Problemet med pc en er at den ikke vil starte.

Når jeg trykker på on knappen bliver der konstant lys i lampen der blinker
når der er harddisk aktivitet. Blæser i strømforsyning starter, men blæser
på cpu starter ikke og pc-en lukker efter 5 sek.

Jeg har prøvet at skifte harddisken, da jeg synes at den lavede "lyde". Det
virkede, men når jeg så næste dag starter pc-en har jeg samme problem.

Hjælp?

Hej
Jeg har nu arbejdet lidt videre med pc-en.

Jeg har fundet ud at hvis der ikke er strømtilslutning til harddisken kører
pc-en. Har prøvet med flere forskellige diske.

Det må være strømforsyningen - ikke?

Fra : JSH [9800]

Dato : 07-03-10 10:21

Det VAR strømforsyningen