Sony Ericsson w810i USB driver
Fra : Esben Fjerbæk

Dato : 02-03-10 01:38

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en driver, så jeg kan sætte
min telefon til computeren. Jeg har prøvet med PC Suite, der følger
med, men jeg kan ikke få det til at virke ordenligt. Jeg har tidligere
kunnet sætte min telefon i computeren, og så bruge den som et USB-
stik, men det kan jeg ikke længere. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 02-03-10 10:21

Esben Fjerbæk har bragt dette til verden:
> [...]
> kunnet sætte min telefon i computeren, og så bruge den som et USB-
> stik, men det kan jeg ikke længere. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Har du ikke det originale kabel?

Ellers bt; virker fint for min W810 uden de originale drivere.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Esben Fjerbæk

Dato : 02-03-10 11:28

On 2 Mar., 10:21, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> Esben Fjerbæk har bragt dette til verden:

> Har du ikke det originale kabel?
>
> Ellers bt; virker fint for min W810 uden de originale drivere.

> [...]

Jeg har det originale kabel. Det har har også virket for mig før uden
drivere eller noget.

Fra : Esben Fjerbæk

Dato : 02-03-10 11:30

On 2 Mar., 14:41, "Anders" <forn...@efternavn.dk> wrote:
> [...]
> kunnet sætte min telefon i computeren, og så bruge den som et USB-
> stik, men det kan jeg ikke længere. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har også prøvet at bruge PC Suite, men jeg kan ikke få det til at
virke. Ved du evt. hvordan man bruger det?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-03-10 00:47

Esben Fjerbæk har bragt dette til os:

> Jeg har også prøvet at bruge PC Suite, men jeg kan ikke få det til at
> virke. Ved du evt. hvordan man bruger det?

Det er længe siden jeg brugte det, men der var det lige ud ad
landevejen...

Hvad med MyPhoneExplorer

http://www.fjsoft.at/en/downloads.php

- kan du ikke bruge den?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 03-03-10 07:35

> [...]

Jeg har også prøvet at bruge PC Suite, men jeg kan ikke få det til at
virke. Ved du evt. hvordan man bruger det?

Hvilket OS bruger du, en årsag til du ikke kan få det til at virke er, at du
kører med Windows 7, og det er ikke sikkert at driveren virker dertil.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-03-10 01:15

"Esben Fjerbæk" <> skrev i meddelelsen ...
[...]

Såvidt jeg husker skal du vælge tilstand på telefonen, når du tilslutter
USB kablet. Den ene tilstand skal du bruge PCsuiten og den anden
virker telefonen som et USB-stik.

mvh
Henning