Telefon m GPS
Fra : Olfert

Dato : 28-02-10 23:33

Er der nogen der har kendskab til Sony Ericsson C905. Den er forsynet med
GPS. Men jeg kan ikke finde ud af om det er muligt at bruge telefonens GPS
uden at betale for et abonnement for brugen. Hvis ikke hvilken telefon skal
jeg så købe i stedet.

Fra : Anders

Dato : 01-03-10 06:28

"Olfert" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> GPS. Men jeg kan ikke finde ud af om det er muligt at bruge telefonens GPS
> uden at betale for et abonnement for brugen. Hvis ikke hvilken telefon

Har erfarringer med C905, men de er kun dårlige....
Går ud i tide og utide, for meget plastik mm.

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-03-10 07:11

Olfert skrev den 28-02-2010 23:33:
> [...]
> uden at betale for et abonnement for brugen. Hvis ikke hvilken telefon skal

Jeg er heller ikke imponeret af GPS-funktionen.

Igår brugte jeg tracker-programmet til at kortlægge en gåtur....og jeg
var hverken fuld eller på anden måde bevægede mig på kryds og tværs af
Borups Alle (København), men jf. gps-koordnatterne nærmest hoppede jeg
tværs over vejen usandsynlig mange gange.

Selve GPS-funktionen er gratis, men bruger du den sammen med googlemaps,
så koster det naturligvis datatrafik, hvor priserne varierer afhængig af
dit abonnement.

som navigation har jeg ingen ide til, hvor god den er. jeg bevæger mig
sjældent i ukendt område, hvorfor GPS er ganske unødvendig.

At C905 har andre gode fordele fx kameraet, skridttælleren (næsten
snydesikker) gør at det tager lang tid før jeg skifter telefonen ud.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Christina Stage

Dato : 13-04-10 18:19

Carsten, kan du så minimere skridttæller programmet, og derefter vise
"skrivebordet", og åbne andre programmer? Det har jeg endnu ikke fundet
ud af på min C905.