gravesenmarie@hotmail.com
Fra : Ralph

Dato : 01-03-10 18:41

Hejsa

Gå ind i denne computer, gå ind i Crev, klik på filer i øverste venstre
hjørne, klik på ny/mappe, døb mappen webbank.

I denne mail er der vedhæftet en fil, gem denne fil i mappen webbank.

Gå på nettet, ind i www.morsbank.dk

øverst til højre står der netbank, klik der

Du skal IKKE vælge "Det er første gang, jeg anvender Netbank"
(kommafejl+punktumfejl, ikke min), men du skal vælge "Jeg har anvendt
Netbank før"(punktumfejl, ikke min)

Skriv brugernummer i feltet: 738039611314

vælg næste, skriv kodeord.

Overfør kr.30.000 til 73801089142 - så kan vi se om det virker

ses
Far

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-03-10 19:10

Ralph skrev:
> [...]
>
> Du skal IKKE vælge "Det er første gang, jeg anvender Netbank"
> (kommafejl+punktumfejl, ikke min), men du skal vælge "Jeg har anvendt

Lyder generelt som en ret god ide - men kan vi ikke selv få lov til at
vælge modtagerkonto

til gengæld er det em _meget_ dårlig ide at offentliggøre private
brugernumre m.v. i en nyhedsgruppe..

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-03-10 19:49

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i meddelelsen

> Lyder generelt som en ret god ide - men kan vi ikke selv få lov til at
> vælge modtagerkonto
>
> til gengæld er det em _meget_ dårlig ide at offentliggøre private
> brugernumre m.v. i en nyhedsgruppe..

Mon ikke Ralph er kommet til at fejlsende. Jeg tror at det er en privat mail
der sneg sig ind på Usenet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-03-10 20:51

Tove Krieger <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
4b8c0c0a$0$285$14726298@news.sunsite.dk

> Mon ikke Ralph er kommet til at fejlsende. Jeg tror at det er en
> privat mail der sneg sig ind på Usenet.

Narj da.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : h

Dato : 02-03-10 08:44

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Skriv brugernummer i feltet: 738039611314
>
> vælg næste, skriv kodeord.
>
> Overfør kr.30.000 til 73801089142 - så kan vi se om det virker

Bare ærgeligt at den omtalte vedhæftede fil er faldet ud.
Men det er da sjovt at FAR anviser hvodden man sætter penge ind i MOR's
bank. Jeg tror dog ikke at jeg sender SÅ meget - ;)

Fra : Ralph

Dato : 02-03-10 17:58

> Hejsa

Jeg har bare tre ting at sige:

1) Det er IKKE farligt at offentliggøre kontonumre, faktisk er mit fortrykt
på mine fakturaer.

2) Jens har ret, jeg laver aldrig fejl.

3) Det er sådan et trick jeg laver engang imellem når jeg føler at jeg skal
lade som om jeg har en familie, en periode kørte jeg med barnestol på cykel
og i bil, der står fem navne på min postkasse, min "hund" har sin egen
hjemmeside, osv.osv. - nå nu kalder konen, så jeg smutter

--
Ralph - beklager

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-03-10 18:04

> [...]
> cykel og i bil, der står fem navne på min postkasse, min "hund" har sin
> egen hjemmeside, osv.osv. - nå nu kalder konen, så jeg smutter

Hej Ralph.

Man kan da ihvertfald ikke beskylde dig for at mangle humoristisk sans -
godt tacklet LOL

Fra : Ralph

Dato : 02-03-10 18:09

> Man kan da ihvertfald ikke beskylde dig for at mangle humoristisk sans -
> godt tacklet LOL

Ja, ja, fedt du bare, jeg kan stadig ikke lide katte.

--
Ralph

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-03-10 18:12

> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, ja, fedt du bare, jeg kan stadig ikke lide katte.
>
> --
> Ralph

Det er skam også nok at jeg selv kan.

Fra : Kate

Dato : 07-03-10 18:16

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er skam også nok at jeg selv kan.

Modsiger det ikke din signatur lidt?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-03-10 18:34

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in

> Modsiger det ikke din signatur lidt?
>
> --
> Kate

Nej da Jeg advarer bare mod de mennesker der ikke kan.