Tur op af Himmelbjerget på MC
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-10 00:37

Ja det er måske ikke lige det ,de her fyre øver sig på

Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen

http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#

PE

Fra : Hekto

Dato : 02-03-10 08:45

On 2 Mar., 00:36, "P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> Ja det er måske ikke lige det ,de her fyre øver sig på
>
> Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen
>
> http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#
>
> PE

Hooooost!!!!

--

/Hekto

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-03-10 21:43

"Hekto" <hektoblast@gmail.com> wrote in message

> Hooooost!!!!
>
> --
>
> /Hekto

'turligvis....burde ha' gættet det lige fra starten; kun en tysker ville
køre den vej med et styr der er bredere end stien
Men de har da fortjent at bære bjerggedehorn på hjelmene !

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-03-10 19:27

P.E. skrev den 02 mar 2010 i

> Ja det er måske ikke lige det ,de her fyre øver sig på
>
> Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen
>

> http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#

Den kommer jeg til at sove dårligt af i nat!

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-03-10 20:32

On Tue, 2 Mar 2010 00:36:33 +0100, "P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik
.. dk> wrote:

Hej.

>http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#

Det turde være løwn.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-03-10 22:34

"P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> writes:

> Ja det er måske ikke lige det ,de her fyre øver sig på
>
> Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen
>
> http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#

Hvis DMC's Guldkurser kommer til at indeholde noget sådant, så er jeg
færdig som korsanger med Retteren =:-|

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-03-10 23:26

Den 02-03-2010 00:36, P.E. skrev:
> Ja det er måske ikke lige det ,de her fyre øver sig på
>
> Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen
>

> http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#
>
> PE
nej hvor ser det hyggeligt ud, uden sne, salt og alskens andet skidteras

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-10 00:02

Hmmmm kan man nu være sikker på det , synes da egenligt de har gruset
rimeligt , så man ved aldrig

Men respekt for at ham bagved ikke overhaler ;)

PE

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-03-10 19:41

On Wed, 3 Mar 2010 00:02:11 +0100, "P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik
.. dk> wrote:

Hi.

>Men respekt for at ham bagved ikke overhaler ;)

A tøws A hør't ham tal' Jysk

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 03-03-10 00:55

"P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev

> Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen
>

> http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#

Der er såmænd mange gode måder at komme af dage på. Og det skal nok lykkes,
bare man forsøger længe nok......

Ala de to drenge der var ved at se hvem der turde læne sig længst ud af
vinduet, og lige pludselig vandt den ene.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Armand

Dato : 03-03-10 02:20

P.E. skrev:
> Ja det er måske ikke lige det ,de her fyre øver sig på
>
> Læn dig tilbage i stolen og se den på hele skærmen
>

> http://www.youtube.com/watch?v=30Ow92F78fY&feature=player_embedded#

Hvad helvede gør man hvis et stykke af stien pludselig viser sig at være
skredet væk? =

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-10 08:18

Armand wrote:

> Hvad helvede gør man hvis et stykke af stien pludselig viser sig at være
> skredet væk? =

Henter en Sherpa.

--
vh
Torben - der lurer på om ikke MZ'en ville være bedre end TDM'en under de

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-03-10 11:15

Armand wrote:

> Hvad helvede gør man hvis et stykke af stien pludselig viser sig at
> være skredet væk? =

Trækker i snoren til faldskærmen.

/jim

Fra : Armand

Dato : 03-03-10 15:47

Armand skrev:

> Hvad helvede gør man hvis et stykke af stien pludselig viser sig at være
> skredet væk? =

Hæ! Lige en tanke: - - - Practical joke á stå bag et fremspring og hoppe
frem og råbe *BØH*

--
Armand.

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 03-03-10 15:56

> Hæ! Lige en tanke: - - - Practical joke á stå bag et fremspring og hoppe
> frem og råbe *BØH*
> Armand.

Sjov ide!!
Bare lov mig ikke at springe FOR langt frem

Henrik

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-03-10 18:28

Den 03-03-2010 15:46, Armand skrev:

> Hæ! Lige en tanke: - - - Practical joke á stå bag et fremspring og hoppe
> frem og råbe *BØH*

En anden interessant detalje.

Der ser ud til at være "uendeligt langt ned" sine steder, men vi har
hjælm på...
Mon den er suppleret af en redningsvest under sædet...

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld