TsMuxerGui til Sneleopard
Fra : Lyrik

Dato : 01-03-10 05:21

Jeg har fundet en kompileret udgave af TsMuxerGui til Sneleopard og
jeg har konstateret at den virker. Imidlertid er den svær at opspore,
så jeg har lagt den på min server med dansk brugsvejledning.
Måske er det kun Thomas der lige nu bruger den slags? Men så er den
her Thomas:
http://luen.dk/TsMuxerSnowLeopard.zip

Du kan blandt andet tage .MKVfiler ind og konvertere dem til BD eller
AVCHD, som du kan brænde på en BD-R.(BDMV og CERTIFICATE skal brændes
i roden på en UDF 2.5 skive.) Du kan også lave en m2ts på et øjeblik
som du kan få TSM til at splitte i 4 Gigabyte-portioner. Derefter kan
de afspilles i rækkefølge på din PS3's harddisk.Eller fra en ekstern-..

Hilsen
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-10 13:23

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> så jeg har lagt den på min server med dansk brugsvejledning.
> Måske er det kun Thomas der lige nu bruger den slags? Men så er den

tak tak

> [...]
> som du kan få TSM til at splitte i 4 Gigabyte-portioner. Derefter kan
> de afspilles i rækkefølge på din PS3's harddisk.Eller fra en ekstern-.

jeg ser hvad den kan :)

indtil videre har jeg dog sucess med at kværne .mkv filerne igennem
hanbrake så de virker på f.eks. Apple TV

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-10 14:01

>......... Apple TV

Som jeg netop lige har set "Der Ding" anmelde, og hvis jeg viser den til
mit rødhårede spektakel, bliver jeg kr,; 2500,- fattigere

> /thomas

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-10 14:04

> Som jeg netop lige har set "Der Ding" anmelde, og hvis jeg viser den til
> mit rødhårede spektakel, bliver jeg kr,; 2500,- fattigere

har du ikke noget at skulle have sagt ?

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-10 14:18

> har du ikke noget at skulle have sagt ?
>
> /thomas

Hæ, hæ...jo da - Jeg bestemmer, at det skal være en /Apple/boks - Jeg
synes nu også, den er god nok til os, så når det nye fjernsyn er i hus,
bliver det nok "So ein Ding"

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-03-10 17:23

Morten Lind skrev:

> Som jeg netop lige har set "Der Ding" anmelde, og hvis jeg viser den til
> mit rødhårede spektakel, bliver jeg kr,; 2500,- fattigere

Du skal starte med at sige "Se HER skat hvad jeg ønsker mig til jul!"

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-10 17:40

> Du skal starte med at sige "Se HER skat hvad jeg ønsker mig til jul!"

Njaeh...tror jeg nu ikke - først fladflimmer, derefter: "Se, hvad den
dims kan med dine billeder på fjerneren"

M.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-10 15:16

On 2010-03-01 13:23:16 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> tak tak

> jeg ser hvad den kan :)
>
> indtil videre har jeg dog sucess med at kværne .mkv filerne igennem
> hanbrake så de virker på f.eks. Apple TV
>
> /thomas

Må jeg lige igen henvise til avidemux2_qt4, der klarer det der mkv til
avi/mp4 med op til 1000 billeder i sekundet !!
husk selv at skrive efternavn og ( overvej) at gemme som mp4 i PSP
container, der virker på mac etc..
Husk at qT ikke kan lide visse digitale lydformater, hvorfor AAC ex i
320/448 kunne være løsningen.
så bliver konvertering dog langsom ( kun 3-600 billeder i sekundet !)

stadig langt hurtigere end 64 bit versionen af hand..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-10 15:25

<ecozyz> wrote:

> Husk at qT ikke kan lide visse digitale lydformater, hvorfor AAC ex i
> 320/448 kunne være løsningen.

det er jo ikke så fedt hvis man gerne vil have DTS 5.1 f.eks. med over

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-10 22:05

On 2010-03-01 15:24:32 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> det er jo ikke så fedt hvis man gerne vil have DTS 5.1 f.eks. med over
>
> /thomas

jo da, så kan du bare ikke høre det på en mac.. ( den (softwaren) kan
sagtens "bare kopiere" )
fordelen er endda at det så går endnu hurtigere.. klarede som eksempel
20-30 timers MKV på en aften, her forleden.
Grunden til at det tog så lang tid, var fordi jeg valgte at lave lyd om
til aac ( så det virker alle steder)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-10 22:27

<ecozyz> wrote:

> [...]
> 20-30 timers MKV på en aften, her forleden.
> Grunden til at det tog så lang tid, var fordi jeg valgte at lave lyd om

ah ... nu kan huske hvofor jeg droppe den i først omgang .. den kan ikke
håntede VC-1 ecnoded video :)

/thomas