iPhone repeterende alarm?
Fra : KentBM

Dato : 28-02-10 20:51

Når jeg laver en begivenhed i iCal og dermed i iPhone, så kan jeg sætte
en alarm til for eksempel at give lyd 15 minutter før starttid. Er det
muligt, at få alarmen til at gentages et antal gange for hver 5 minutter?

Min gamle HP iPaq kunne det trick og ditto Windows Mobile, men jeg kan
ikke finde funktionen i iPhone.
--

Kent

Fra : Henrik 8600

Dato : 28-02-10 23:20

"KentBM" <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> muligt, at få alarmen til at gentages et antal gange for hver 5 minutter?
>
> Min gamle HP iPaq kunne det trick og ditto Windows Mobile, men jeg kan

Dén funktion kunne jeg også bruge....

Men kan heller ikke finde den...

Anyone?

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 28-02-10 23:21

On 2010-02-28 20:51:18 +0100, KentBM said:

> [...]
> minutter?
>
> Min gamle HP iPaq kunne det trick og ditto Windows Mobile, men jeg kan

Ikke annet enn at man kan sette opp et varsel #2 (f.eks #1 varsel 15
minutter før hendelse, så varsel #2 5 minutter før hendelsen)

Fra : KentBM

Dato : 01-03-10 21:39

Den 28-02-2010 23:21, Tor Einar Samdahl skrev:
> Ikke annet enn at man kan sette opp et varsel #2 (f.eks #1 varsel 15
> minutter før hendelse, så varsel #2 5 minutter før hendelsen)

Jeg kører bus og har 3 aftaler sat ind pr. dag i en 8-ugers turnus. Og
iCal tager frygtelig lang tid at sætte en ny aftale ind i. Måske 5 gange
længere tid end Outlook, som jeg brugte før til min Windows Mobile.

iCal er altså et amatør produkt i forhold til Outlook. For meget mus og
for lidt genveje.

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-03-10 21:41

KentBM <kentmagnussenFJ_ERN@gmail.com> wrote:

> [...]
> længere tid end Outlook, som jeg brugte før til min Windows Mobile.
>
> iCal er altså et amatør produkt i forhold til Outlook. For meget mus og

der er da masser af genveje ? .. jeg kan oprette en aftele uden at røre
musen ?

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-03-10 21:43

Thomas von Hassel wrote:

> der er da masser af genveje ? .. jeg kan oprette en aftele uden at røre
> musen ?

Jeg er helt med Thomas her. Jeg er iCal storbruger (skriver alt i min
kalender) og kan slet ikke genkende, hvad du siger.

--
Peter Farsinsen
peter@farsinsen.dk

Fra : KentBM

Dato : 01-03-10 21:57

Den 01-03-2010 21:40, Thomas von Hassel skrev:
> der er da masser af genveje ? .. jeg kan oprette en aftele uden at røre
> musen ?
Med alarm og gentagelser? Det vil være en lettelse.

--

Kent

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 02-03-10 20:48

KentBM wrote:
> Med alarm og gentagelser? Det vil være en lettelse.

Ja. cmd+n for at oprette en ny aftale. Derfra kan du med tab +
piletasterne navigere rundt og ændre, hvad du nu vil ændre. Brug esc til
at lukke vinduet.

Hvis du vil ændre en eksisterende aftale klikker du på den og taster cmd+e.

cmd+1/2/3 skifter mellem dag-/uge- og månedsvisning.

cmd+t viser dig 'dags dato'.

cmd+shift+t giver dig mulighed for at gå til en specifik dato.

--
Peter Farsinsen
peter@farsinsen.dk