XBMC mediecenter
Fra : Lyrik

Dato : 28-02-10 05:08

Jeg faldt lige over denne medieafspiller som minder om W7 mediecenter.
Dog er den langt, langt stærkere og bedre. Den spiller alt muligt,
endog film inside zip-filer og så er den gratis. Den kan indstilles på
enhver måde. Den fungerer også som netværksafspiller.
Hvis I kender til den, så har i holdt kortene tæt til kroppen!))

http://xbmc.org/download/

Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-10 13:46

Hej,

> Jeg faldt lige over denne medieafspiller som minder om W7 mediecenter.
> Hvis I kender til den, så har i holdt kortene tæt til kroppen!))

Det er nok ca. det mest kendte mediecentersoftware overhovedet...

Hvis nogen er interesseret i den slags, vil jeg istedet anbefale Boxee
som er baseret på XBMC.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-02-10 13:52

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Det er nok ca. det mest kendte mediecentersoftware overhovedet...
>
> Hvis nogen er interesseret i den slags, vil jeg istedet anbefale Boxee
> som er baseret på XBMC.

jep .. Boxee er faktisk ret godt ... og kan også nu (igen) smides på et
Apple TV hvis man er så heldig.

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 28-02-10 07:05

On 28 Feb., 13:46, Jens Kristian Søgaard <j...@mermaidconsulting.dk>
wrote:
> Hej,

> Det er nok ca. det mest kendte mediecentersoftware overhovedet...
>
> Hvis nogen er interesseret i den slags, vil jeg istedet anbefale Boxee
> som er baseret på XBMC.
,,,,,,,,,,,,,,
Uh ha! den røg ud med det samme på røv og albuer. Jeg gider ikke logge
ind med brugernavne og passwords,for at bruge et program.
XBMC er en afspiller til mediefiler hvor hovedvægten ligger på
flydende afspilning. Jeg synes den overgår VLC mediaplayer med et
smukt interface. At tilføje mapper til afspilning er snydende nemt.Det
er det der er min interesse. Netværksstream med passwordaccess
interesserer mig ligeså meget som muligheden for at stå på hovedet og
spille fløjte!

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-10 15:26

Hej,

> [...]

> er det der er min interesse. Netværksstream med passwordaccess
> interesserer mig ligeså meget som muligheden for at stå på hovedet og

Boxee handler ikke udelukkende om netværksstreaming. Du kan afspille
dine egne filer som med XBMC. Det er akkurat lige så nemt at tilføje
mapper til afspilning og det fungerer mindst lige så flydende.

Fra : N/A

Dato : 28-02-10 15:26