Importere Incredimails
Fra : Joeb

Dato : 01-03-10 17:36

Hej der

Jeg er ved at installere en ny PC til min bedre halvdel.
Hun kører Incredimail og vil gerne fortsætte med det, men hvor finder jeg de
gamle emails der skal med over??

Jeg kan godt exportere kontaktpersoner men ikke emails. Mærkeligt nok kan
man importere emails

Mvh. JL

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-03-10 18:34

Den 01-03-2010 23:36, Joeb skrev:

> Hun kører Incredimail og vil gerne fortsætte med det, men hvor finder
> jeg de gamle emails der skal med over??

Et rent gæt, eftersom jeg ikke har programmet installeret. I XP:
Luk Incredimail => klik på startknappen => Kør => skriv:
%appdata% => OK => tjek om du har en mappe, der hedder
Incredimail, og i så fald kopiér den over på den nye
computer på samme placering. Også her skal Incredimail være
lukket, mens du kopierer.

Når du efterfølgende installerer/åbner Incredimail på den
nye computer, bør mails og indstillinger være der.

I Windows Vista/Windows 7 kan du skrive %appdata% i
skrivefeltet nederst, når du har klikket på startknappen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til svære danske ord og ordsprog:

Fra : CK®

Dato : 02-03-10 09:03

Den 01-03-2010 18:33, Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> bør mails og indstillinger være der.
>
> I Windows Vista/Windows 7 kan du skrive %appdata% i skrivefeltet
> nederst, når du har klikket på startknappen.

Eller gør det på Incredimail-måden:

http://help.incredimail.com/incredimail/help_center/help_article.aspx?is=t&is=t&article_id=260&lang_id=9&referrer_id=4

Det har virket hver gang for min kone.
Vær opmærksom på, at brevpapir, notifiers og sådan noget ikke blir
backed up.
Men ellers tar den alle mails og kontoindstillinger og egne mapper med.

Claus

Fra : Joeb

Dato : 04-03-10 19:39

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> up.
> Men ellers tar den alle mails og kontoindstillinger og egne mapper med.

Det var nemt Tak for hjælpen

JL

Fra : CK®

Dato : 05-03-10 00:10