sms til grupper
Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-02-10 21:53

På min iMac og min iPhone har jeg i adressekartoteket nogle grupper af
adresser. Jeg kan godt sende epost til grupper, men på min iPhone har
jeg ikke luret, hvordan man gør.

Har andre luret det, hører jeg meget gerne om det.

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-02-10 22:04

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
> jeg ikke luret, hvordan man gør.
>
> Har andre luret det, hører jeg meget gerne om det.

det kan du ikke med standard værktøjerne. Om der er er metoder hvis du
jailbreaker må andre svare på.

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-02-10 22:43

Thomas von Hassel skrev:

> det kan du ikke med standard værktøjerne.

Øv. Hvorfor mon, når man godt kan sende epost?

>Om der er er metoder hvis du jailbreaker må andre svare på.

> /thomas

Det lyder som noget i en nordamerikansk detektivhistorie eller en sang
med Elvis eller Johnny Cash, og jeg ved ikke, hvad det går ud på, så jeg
må åbenbart nok nøjes med mit "Øv".

;-/ Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-02-10 22:50

> Øv. Hvorfor mon, når man godt kan sende epost?

fordi email ikke er det samme som sms ?

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 28-02-10 01:30

Thomas von Hassel skrev:

> fordi email ikke er det samme som sms ?
>
> /thomas

Jamen, den funktion havde jeg på min tidlige mobil, en Nokia.

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-02-10 13:22

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jamen, den funktion havde jeg på min tidlige mobil, en Nokia.

du må have fundet ud af på nuværende tidspunkt at Apple ikke er Nokia

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-10 02:00

Hej,

> Det lyder som noget i en nordamerikansk detektivhistorie eller en sang
> med Elvis eller Johnny Cash, og jeg ved ikke, hvad det går ud på, så jeg

Det er nu ikke nogen af delene

Det er lidt uklart om du ønsker at sende til grupper med email (som jeg
oprindeligt forstod på dig) eller på SMS (som Thomas skriver)...

Hvis det er SMS du snakker om, kan det gøres på flere måder. En af de
nemmeste er at gå på AppStore og hente et program til det. Det kan fx
være ABContacts. Man skal dog være opmærksom på, at man ikke får en
"opgradering" af SMS-programmet eller et nyt SMS-program - til gengæld
får man en erstatning for kontaktbogen.

Hvis du vil andet end det, så må du jailbreake. Her kan man "opgradere"
det indbyggede SMS-program og der findes også flere nye SMS-programmer,
som kan smarte ting. At jailbreake betyder at man tilslutter telefonen
til computeren og kører et program, som så åbner op for at du kan
installere tredjepartsprogrammer på din iPhone som ikke kommer fra
AppStore. På den måde kan man installere de programmer, som Apple ikke
vil sælge.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Hans Houmøller

Dato : 28-02-10 19:40

Hans Houmøller skrev:

Tak for jeres svar her. Jeg bliver indtil videre, hvor jeg er med min
iPhone.
Hans