Danske hjemmesider om NAS
Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-02-10 14:16

Nogen der kender til nogle gode og opdaterede danske sider om NAS?

Jeg finder disse:
http://www.nasnews.dk/
http://www.hjemme-nas.dk/

Men de opdateres vist ikke mere.

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-02-10 16:01

Karsten Jensen wrote:

> Nogen der kender til nogle gode og opdaterede danske sider om NAS?

Der er en del NAS anmeldelser på recordere.dk, og emnet NAS diskuteres
ofte i forumet.

Der er også Usenet, for eksempel dk.edb.hardware(.server) og
dk.edb.netværk.

--
Jesper Lund

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-03-10 15:49

On 27 Feb 2010 15:00:48 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Der er en del NAS anmeldelser på recordere.dk, og emnet NAS diskuteres
>ofte i forumet.
>
>Der er også Usenet, for eksempel dk.edb.hardware(.server) og
>dk.edb.netværk.

På et tidspunkt fandt jeg en dansk hjemmeside om emnet, men kan ikke
finde den igen. Siden var ganske fyldig og opdateredes ret ofte. Der
var en meget god rød tråd på siden og det synes jeg kan mangle på
recordere.dk osv