Status på 27" iMac ?
Fra : Per Jensen

Dato : 26-02-10 12:31

Hej.

Jeg har kigget på 27" iMac lige siden den kom frem. Jeg vil gerne købe
den helt store model med i7 processor und alles.

Der har svirret mange rygter om problemer, flimrende skærme,
varmeproblemer, DOA-maskiner, gule skærme osv...

Er der nogen der har insider-viden og ved hvad status er på dem idag ?
er problemerne løst ?

Den ser ud til at den er klar til levering hvis man kigger på apple
store, men skribenterne på diverse IT sites siger, at produktionen er
lukket ned midlertidig.

Jeg har det sådan med gadgets, at når jeg har bestemt mig for at smide
pengene efter det skal jeg helst have det med det samme, gerne igår
- derfor jeg gerne vil vide, hvis jeg bestiller én om jeg skal vente en
måned på at der dukker noget op, eller hvad...

Hvis du har info, så speak up!

// Per.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-02-10 13:17

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> wrote:

> [...]
>
> Den ser ud til at den er klar til levering hvis man kigger på apple
> store, men skribenterne på diverse IT sites siger, at produktionen er

Det ved hverken mere eller mindre end os andre .. dvs. de gætter.

> [...]
> - derfor jeg gerne vil vide, hvis jeg bestiller én om jeg skal vente en
> måned på at der dukker noget op, eller hvad...

Den længere leveringstid for et par uger siden siger mig at de har
optrappet deres QA inden maskinerne forlod fabrikken. Det har en
overgang betydet at de er kommet bagefter med levering. Hvis
leveringstid er tilbage til 2-5 dage så har de nok fået styr på det.

/thomas

Fra : Poulsen

Dato : 26-02-10 06:21

Jeg modtog min 27" i7,2TB,8GB 2 uger før annonceret levering og jeg er
ovenud begejstret. Perfekt skærm og macen kører nærmest lydløst.
Eneste problem jeg har er bootcamp, hvor der vrøvl med grafikdriverne
til 4850 kortet, så man kun kan køre 16bit farver.

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-02-10 16:05

Jeg har næsten lige modtaget min iMac—den største og med det hele,
fedeste grafikkort etc.—og det tog en måned, men så er der heller ikke
noget i vejen dem den. Superfed! Jeg er helt vindøjet af den gloriøse
skærm! lol
- David
--
Læs min blog
http://blangstrup.info

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 27-02-10 18:23

En bekendt af mig har lige købt imac 27 med hele det store udtræk, sådan som
du ønsker det. Han købte den hos MacPartner i Middelfart uden nogen
leveringstid. MacPartner er også gode til service, jeg synes, jeg har gode
erfaringer.

Gode hilsener

Svend Erik Jørgensen

Fra : Mac_11

Dato : 28-02-10 13:44

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.

> Hvis du har info, så speak up!
>
> // Per.

Jeg bestilte 7 stk iMac 27" den 28. dec 2009 og jeg modtog dem alle i
onsdags den 24/2. Lang ventetid, men alle fungere perfekt.

Søren

Fra : Per Jensen

Dato : 02-03-10 12:19

Godt så!

Jeg tør godt at bestille den helt store så

Tak for indsparkene!

// Per.