Telmore forsinket.
Fra : Fischer

Dato : 04-08-01 10:21

Jeg er ved at få flyttet mit nummer fra Sonofon til Telmore, som har opsagt
mit nuværende abonnement til den 9/8 (på torsdag).
Men jeg har endnu ikke fået det nye SIM-kort fra Telmore!
Jeg ringede selvfølgelig til Telmore, som påstår at det er TeleDanmark som
skal udføre flytningen, og at de er håbløst bagud.

Det betyder faktisk at mit telefonnummer måske ikke virker fra på fredag!
Hvor fedt er det?

*Fischer

Fra : Hauge

Dato : 04-08-01 14:49

Hejsa

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> Jeg ringede selvfølgelig til Telmore, som påstår at det er TeleDanmark som
> skal udføre flytningen, og at de er håbløst bagud.

Men TDC flytter nok med den hastighed som Telmore har betalt for, ellers
ville de jo nok brokke sig.

Mvh Hauge

Fra : Flemming

Dato : 05-08-01 18:41

> [...]
> skal udføre flytningen, og at de er håbløst bagud.
>
> Det betyder faktisk at mit telefonnummer måske ikke virker fra på fredag!

Ikke fedt ! , mit tlf. nr. skulle flyttes igår kl. 12. Og ganske rigtigt
Telia sim kortet cuttede, men Telmore (TDC) sim kortet ville ikke rigtigt
"logge på" Nå, men jeg gav dem en chance, og ventede til kl. 18.00 med at
ringe og brokke mig. Her fik jeg at vide at det måske kunne gå op til 14
DAGE !! , men at jeg kunne prøve at ringe på tirsdag, så kunne de måske lave
en manuel flytning. Hmmm, syntes ikke lige det var det der stod da man
tilmeldte sig.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-08-01 21:39

On Sun, 5 Aug 2001 19:40:38 +0200, "Flemming" <flemming@botmail.com>
wrote:

> [...]
>en manuel flytning. Hmmm, syntes ikke lige det var det der stod da man

Nej for ellers risikerer de at miste en masse potentielle kunder hvis
de fortæller hele sandheden.

Lars

Fra : Hauge

Dato : 05-08-01 22:46

Hejsa

"Lars Christensen" <hawk@grin.dk> wrote in message

> Nej for ellers risikerer de at miste en masse potentielle kunder hvis
> de fortæller hele sandheden.

Men nu oplever folk jo den suverene service, der er ved de "billige"
selskaber.

Mvh Hauge

Fra : KlausF

Dato : 06-08-01 16:24

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote

> Men nu oplever folk jo den suverene service, der er ved de "billige"
> selskaber.

Tillad mig at korrigere.

Der stod forleden en længere smøre i avisen om nogle problemer hos TDC, der
gjorde at kunder hos et mindre selskab kom i klemme. Der var sket en fejl
hos TDC (der har ansvaret for flytningen) og disse kunder sad nu uden
telefon.

/Klaus

Fra : Flemming

Dato : 06-08-01 21:24

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message

> Men nu oplever folk jo den suverene service, der er ved de "billige"
> selskaber.

Njaaa, det ved jeg nu ikke. Jeg ringede til Telemore idag og fik "ordnet"
mit tlf. nr. (Desværre havde jeg ikke tlf. med på arbejde) Det virkede da
jeg kom hjem. Den samme respons tid tror jeg ikke man kunne have oplevet hos
mange andre.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 06-08-01 21:31

In article <9kkls6.90.1@CUThrcnet.dk>, hauge@CUThrcnet.dk says...
> Hejsa
>
> "Lars Christensen" <hawk@grin.dk> wrote in message

> Men nu oplever folk jo den suverene service, der er ved de "billige"
> selskaber.

Jeg ved ikke om det harværet en hemmelighed, men en system fejl hos
TDC forårsagede problemer for ca. 1250 kunder. Et problem TDC har
beklaget, og som er afhjulpet (Dog med de nævnte forsinkelser til
følge). Der arbejdes på at sikre ingen kort lukkes ned før de er
flyttet, men indtil videre ikke med 100% success.

Sker ovenstående fortsat, er man velkommen til at skrive direkte til
undertegnet.

Mvh

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : David Holm

Dato : 06-08-01 07:46

> [...]
lave
>en manuel flytning. Hmmm, syntes ikke lige det var det der stod da man
Jeg flyttede et nr fra Tiscali til Telmore og ringede straks til begge
selskaber da min tlf. blev lukket. Tiscali startede med at jeg skulle
indtaste puk kode og jeg ved ikke hvad indtil jeg bad dem slå mit abb. op
for at se om det skulle være lukket... Ganske rigtigt det var lukket. Jeg
ringede derfor til Telmore der oprettede mig samme dag og 3 dage efter havde
jeg et sim kort... Prøv at ringe på tirsdag det kunne tænkes at du var
heldig

mvh

David

Fra : Nick Christensen

Dato : 06-08-01 01:00

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote:

> Jeg er ved at få flyttet mit nummer fra Sonofon til Telmore, som har
opsagt
> mit nuværende abonnement til den 9/8 (på torsdag).

Nogen der ved hvor langt tid man skal vente med SONOFON til Tiscali?