God support på "Pavtube Blu-Ray Ripper"
Fra : Lyrik

Dato : 25-02-10 07:26

Efter en oplysning om at programmet ikke kunne læse en BD skive og at
jeg skulle kontakte e-mail supporten, -så gjorde jeg det!

Indenfor 24 timer var der svar fra "Tina" som bad mig sende 2
nøglefiler fra skiven. Indenfor et døgn kom der svar om at åbne
programmet og prøve igen med samme skive! Og-så virkede det!

Den konverterer de udvalgte filer på BD skiven til så godt som ethvert
format i enhver størrelse. Det er ekstremt godt til at konvertere en
BD til noget der kan ligge indenfor 4 Gigabyte-FAT32 størrelse på en
harddisk.
Undertekst kan også komme på.

Den kan konvertere en masse BD-skiver, dog ikke alle. På de "snedigste
skiver" kan filmen være spredt over 10-15 filer af forskellige
størrelser og i omvendte rækkefølger. (Disney f.eks) Her må andre og
mere "snedige tiltag til."
Hvis en film er fordelt over flere stykker - hvis det er en tegnefilm
med dansk tale, så går audiosproget i kludder, idet den ikke kan holde
sammen på dansk audio i flere på hinanden følgende filer. Men de
arbejder på det.
Foreløbig en god mulighed for at bringe sine BD til Mac.

Hilsen
Jens