Holy shit !!!!
Fra : JBH

Dato : 24-02-10 20:59

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-02-10 00:29

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b85851b$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=tVjGW7cD5EM&feature=related
>
> /JBH

Jeg har desværre ikke kunne finde billederne, men der florerede på et
tidspunkt, da videoen dukkede op på nettet, nogle billeder af pigen efter
hun faldt af.. brandsår over det hele, nærmest ingen hud tilbage... flot
pige før, stort ar bagefter.

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 25-02-10 14:11

On Thu, 25 Feb 2010 00:29:06 +0100, Anders Houmark wrote:

> [...]
> hun faldt af.. brandsår over det hele, nærmest ingen hud tilbage... flot

Du tænker sikkert på "Roadrash Queen", aka Brittany Morrow.

http://www.myspace.com/brit2morrow

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Søren

Dato : 25-02-10 17:08

tsk tsk... at køre kun iført t-shirt ...

Søren