Problemer med internetgenveje sendt i mail~
Fra : Nyheder

Dato : 24-02-10 00:20

Hej NG

Håber at noge kan hjælpe.

Jeg har en pc med office 2003 og jeg bruger Outlook.

Den er begyndt at opføre sig underligt. Når jeg modtager en mail med
et link til internettet, så åbner den godt nok min browser men der
kommer ikke noget frem og bag ved jat den ovnet en vindue som om den
vil åbne en fil på min pc.....?????

Er der noge der har oplevet tilsvarende?

Sten

Fra : Leif Neland

Dato : 25-02-10 15:06

Den 24-02-2010 08:19, Nyheder skrev:
> [...]
> et link til internettet, så åbner den godt nok min browser men der
> kommer ikke noget frem og bag ved jat den ovnet en vindue som om den

Generelt ville jeg sige, lad være med det, hvis det ikke er noget du
forventer, og fra nogen, du kender.

Måske er det noget snask, som din virusbeskyttelse fanger?

Sker der det samme, hvis du skriver linket i browseren selv?

Leif

Fra : Nyheder

Dato : 26-02-10 07:26

> [...]
>
> Måske er det noget snask, som din virusbeskyttelse fanger?
>
> Sker der det samme, hvis du skriver linket i browseren selv?

Hej Leif

Jeg tror ikke der er tale om "snask". Nej, hvis det er et link hvor
selve linket står i mailen kan jeg sagtens copy/paste i browseren uden
problemer. Problemet er hvis der f.eks. står "klik her" og der så er
en eller anden fantom lang url som der linkes til.......

Hilsen

Sten