DMCN søger hjælp til Joomla
Fra : Thomas Makro

Dato : 23-02-10 04:51

Hjælp søges.

Dansk MC Net (DMCN) er i dag tilgængelig vha. egen-udviklede dynamiske
web sider. Vi har imidlertid besluttet, at "motoren" i fremtiden skal
være open-source CMS systemet Joomla.
Vi kan derfor godt bruge hjælp fra en eller flere Joomla-kyndige, der
kan bidrage med gode råd, erfaringer, teknisk assistance el.lign. Så
hvis du har erfaring med Joomla, hører vi meget gerne fra dig. Du
kommer ikke til at lave mere end du selv har lyst til.

Hvis lysten er der, vil der være mulighed for i fremtiden at lave
andet på DMCN end "blot" Joomla-opsætning. Det kunne eksempelvis være
at du vil være interesseret i at vedligeholde dele af web-siten som
redaktør/moderator.

Men i første omgang er det som sagt peroner, som har erfaring med
opsætning af Joomla vi søger.

Interesserede bedes kontakte Thomas Makro, på thomasmakro@gmail.com.

P.s. Når vi tillader os at skrive om projektet her i nyhedsgruppen,
skyldes det at nyhedsgruppen og DMCN rent faktisk er lavet som
supplement til nyhedsgruppen (se evt fundats for nyhedsgruppen)

De nuværende redaktører af DMCN

Fra : HO

Dato : 24-02-10 10:47

"Thomas Makro" <thomasmakro@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
Hjælp søges.

Hejsa
Må man spørge hvor langt i kommet - hvilken udbyder har i - og er der nogen
af jer der i forvejen har kendskab til Joomla.
mvh
Hans Olsen

Fra : Thomas Makro

Dato : 08-03-10 14:12

On Feb 24, 10:46 am, "HO" <h...@vejen-net.dk> wrote:
> Må man spørge hvor langt i kommet - hvilken udbyder har i - og er der nogen
> af jer der i forvejen har kendskab tilJoomla.

Hej Hans.

Vores udbyder har, på trods af mange tekniske problemer, i mange år
været Danmarks.nu.

Vi var indtil engang sidste år nybegyndere inden for Joomla, men er nu
kommet godt efter det (nogle redaktører mere end andre).
Selv begyndte jeg sidste år at sætte mig ind i Joomla, og er
efterhånden blevet ret tryg ved den. For et par uger siden kom konen
hjem fra biblioteket med en bog om Joomla, som jeg indtil videre har
skimtet de første ca 200 sider i, uden at støde på noget jeg ikke
allerede ved.
Som IT mand er jeg vant til at sætte mig ind i ny teknologi, og Joomla
er bestemt i den nemme ende.
Vi har således brug for en eller flere personer der har erfaring med
Joomla. Men evt. nybegyndere, der først lige vil sætte sig ind i
Joomla, ligesom jeg har skullet, er også velkomne.

Vi har lavet en projektplan for overgangen til CMS. Vi har pt.
gennemført de aller første faser, og er pt igang med en fase der
omhandler visse former for test, hvilket udføres på vores test site.
Der venter flere tests forude, før vi er i mål.

--
Mvh Thomas Makro