MS Windows
briani 27239
Installation af Windows 7 OEM
Fra : Mac_11

Dato : 23-02-10 16:13

Hej

Jeg har en ny Windows 7 OEM, som jeg skal teste af på en maskine en uges
tid. Det er herefter meningen at Windows 7 skal slettes og erstattes af
et andet styresystem på denne maskine.

Planen er så at den Win 7 OEM som har været installeret på den anden
maskine i ca. 1 uge, skal installeres permanent på en anden PC.

Er det muligt at installere Win 7 på en maskine uden at registrere i en
periode, således at jeg kan flytte den ?

Søren

Fra : Kent

Dato : 23-02-10 17:21

Den 23-02-2010 16:13, Mac_11 skrev:
> Er det muligt at installere Win 7 på en maskine uden at registrere i en
> periode, således at jeg kan flytte den ?
Min Win7 er en Home Premium Family Pack, så der er måske en forskel i
forhold til OEM-versioner? Min version skal registreres senest 30 dage
efter installation.

Men efter licens-bestemmelserne er det vel ikke i orden at flytte en
OEM-version, hvilket selvfølgelig ikke er det samme som at det ikke kan
lade sig gøre.

--

Kent

Fra : Mac_11

Dato : 23-02-10 17:49

"Kent" <kentmagnussenFJ_ERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
efter licens-bestemmelserne er det vel ikke i orden at flytte en
> OEM-version, hvilket selvfølgelig ikke er det samme som at det ikke kan
> lade sig gøre.
>
> Kent

Flytter man den, når man ikke har registreret den endnu ?
Har man også i en almindelig Win 7 OEM 30 dage til registrering ?

Søren

Fra : Bjarne Chr

Dato : 23-02-10 17:56

"Mac_11" <sorenrlundingenspam@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Har man også i en almindelig Win 7 OEM 30 dage til registrering ?
>
> Søren
Jo men du SKAL huske at fjerne fluebenet i
registrer automatisk når jeg er online ellers er du på den.
Bc