Skolekom-brugere
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 23-02-10 13:58

Hej gruppe

Hvis der er nogle Skolekom-brugere iblandt jer, vil jeg gerne høre, om I
også nu modtager mails uden æ ø å, men i stedet får mystiske kvadratrødder
o.a. Skolekom er jo helt stolte af, at de ikke yder support til
Mac-brugere, - en lidt arrogant holdning synes jeg nok.

Hidtil har Skolekom virket perfekt, og problemet relaterer sig udelukkende
til dette program.

Med venlig hilsen

Svend Erik Jørgensen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-02-10 14:01

Svend Erik Jørgensen <svejorg@esenet.dk> wrote:

> [...]
> Mac-brugere, - en lidt arrogant holdning synes jeg nok.
>
> Hidtil har Skolekom virket perfekt, og problemet relaterer sig udelukkende

lyder som en klassisk "der er gået kage i charater encoding" fejl ....

/thomas

Fra : Martin Bech

Dato : 23-02-10 15:07

In article <4b83d0d7$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Svend Erik Jørgensen" <svejorg@esenet.dk> wrote:

> Hidtil har Skolekom virket perfekt, og problemet relaterer sig udelukkende
> til dette program.

Ingen problemer her. Jeg er overbevist om, at det skyldes, at du bruger
en forældet udgave af Firstclass-programmet fra før skiftet til Unicode.
Hent den seneste her:
http://www3.firstclass.com/ClientDownloads/IntlClients/dk/FC100DKDownload
Files/FC10009DK.dmg
(husk af afslutte dit FC-program helt før opdatering, det er ikke nok
blot at lukke alle vinduer)
--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech