Jailbreak af ny iPhone 3GS med OS 3.1.3 - ~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-02-10 00:15

Jeg har en 3 uger gammel iPHone 3GS som er købt med OS 3.1 og som jeg
opgraderede til 3.1.3 kort efter - men nu vil jeg gerne have lidt flere
muligheder, så den skal jailbreakes - jeg har googlet efter det men det
ser godt nok ud til at der er meget information som modstrider hinanden mv.

Jeg kan forstå at det bl.a. er afgørende hvilken bootloader telefonen
har. Jeg har prøvet at køre programmet f0recast som giver flg data:

Baseband: 05.12.01
Bootloader: 6.4
Model: MC133

Er der nogen her der har erfaring med at jailbreake en lign. telefon og
kan fortælle hvad de gjorde? På forhånd tak

Fra : Ihjelkeld

Dato : 23-02-10 19:35

Hejsa
Kig nærmere på denne side
http://iphone.vildmedmac.dk/?p=4147&cpage=2#comment-28162
Ulrik laver et ganske godt arbejde, med den side
Keld

Fra : sls \(2770\)

Dato : 02-04-10 16:26

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg kan forstå at det bl.a. er afgørende hvilken bootloader telefonen har.
> Jeg har prøvet at køre programmet f0recast som giver flg data:

Hej

Har en kammerat med en telefon magen til din, og
ville lige høre dig om det er lykkes at jailbreake den,
og evt hvordan?

Mvh sls