Driver til Epson printer
Fra : Poul Jensen

Dato : 22-02-10 08:38

Hej NG,
En bekendt af mig har købt en Epson Stylus Photo RX520. Den skal køre
sammen hans nye PC, som kører Windows 7.
Det har bare ikke være muligt at finde drivere. Der findes drivere til
Vista både 32 og 64 bit, men ingen til Windows 7. Er der nogen, der
har et hint?
Hilsen
Poul Jensen

Fra : GiWeo

Dato : 22-02-10 17:40

Hej

> [...]
>Det har bare ikke være muligt at finde drivere. Der findes drivere til
>Vista både 32 og 64 bit, men ingen til Windows 7. Er der nogen, der

På deres sider står Win 7 da i på listen:

http://esupport.epson-europe.com/FileDetails.aspx?lng=da-DK&data=vRaxNXeC8zg3ree80bNFMRKEGOs7YN8M&id=324784&cl=1

Fra : Jt

Dato : 24-02-10 20:12

Du kan godt få Vista drivere til at køre på win7
så det burde ikke være noget problem

Hilsen Johnny