MS Windows
briani 27239
Afslutning af et program i Win XP
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 22-02-10 11:12

Hej
Jeg har fået et mystisk problem. Når jeg starter Win XP kommer der en error
lyd, efter Windows velkendte opstarts lyd. Der er ingen dialogboks eller
andet der indikerer der er noget galt, alt fungerer som det skal.
Når jeg så lukker Windows er der en boks hvor der står afslutning på et
program. Det hedder "hpqtra08.exe", er der nogen som kan udrede dette for
mig.

På forhånd mange tak

MVH Ingrid

Fra : /John

Dato : 22-02-10 11:21

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg så lukker Windows er der en boks hvor der står afslutning på et
> program. Det hedder "hpqtra08.exe", er der nogen som kan udrede dette for
> mig.

Tips:

http://www.google.com/search?q=hpqtra08.exe

John

Fra : Bjarne Chr

Dato : 22-02-10 12:08

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Når jeg så lukker Windows er der en boks hvor der står afslutning på et
> program. Det hedder "hpqtra08.exe", er der nogen som kan udrede dette for

Har du HP Digital Imaging Monitor installeret?
Hvis du ikke bruger den, kan du deaktivere den
kør msconfig i start kan du fjerne fluebenet i HP Digital Imaging
mvh / Bc

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 23-02-10 10:14

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du ikke bruger den, kan du deaktivere den
> kør msconfig i start kan du fjerne fluebenet i HP Digital Imaging

Hej BC
Mange tak for svaret, det har løst mit problem
MVH
Ingrid

Fra : Bjarne Chr

Dato : 23-02-10 17:51

> "Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej BC
> Mange tak for svaret, det har løst mit problem
> MVH
> Ingrid

Godt
Jeg er lige nysgerrig, har du kørt f.eks Ccleaner.
Den har en hvis evne til at lave kuk i HP's programmer, Digital Imaging og
HP Photosmart Essential
Bc

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 24-02-10 08:29

> [...]
> Jeg er lige nysgerrig, har du kørt f.eks Ccleaner.
> Den har en hvis evne til at lave kuk i HP's programmer, Digital Imaging og

Nej, jeg har kørt Regclean )))
Ingrid