authorization
Fra : Jørgensen

Dato : 21-02-10 14:18

Jeg har downloaded forskellige programmer og musiknumre, men hver gang jeg
skal synkronisere så skal jeg gå i butik og godkende, og det gør jeg så og
så starter hele balladen igen. Jeg har gennem Apples FAQ fået en løsning med
at skulle slette en fil og genstarte, dog uden at det hjalp. De numre og
programmer jeg har downloaded via iTouch´en bliver fjernet fra både iTunes
og iTouch.. rimelig kreperligt når de er betalte (nogen af dem)

What to do??

--
F.B

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-02-10 14:24

Jørgensen <flem.i@liveornot.dk> wrote:

> [...]
> programmer jeg har downloaded via iTouch´en bliver fjernet fra både iTunes
> og iTouch.. rimelig kreperligt når de er betalte (nogen af dem)

når den beder om at blive autoriseret ... og du giver den dit
login/password ... kommer den med en fejl bagefter ?

/thomas

Fra : Jørgensen

Dato : 21-02-10 14:31

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> når den beder om at blive autoriseret ... og du giver den dit
> login/password ... kommer den med en fejl bagefter ?
>
> /thomas

Når jeg connecter går iTunes igang med at (auto)synkronisere, og hurtigt
popper den op med de numre/programmer der anses for at være fejl og beder om
at godkende, det gør jeg så. Når jeg bagefter starter synkroniseringen igen
sker det samme igen!

Mon ikke det ligner en supportkontakt mandag morgen??

--
F.B

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-02-10 14:44

> [...]

> sker det samme igen!
>
> Mon ikke det ligner en supportkontakt mandag morgen??

hvad hvis du finder et af numrene i iTunes og prøver at afspille det ?

/thomas

Fra : Jørgensen

Dato : 21-02-10 14:53

> hvad hvis du finder et af numrene i iTunes og prøver at afspille det ?

Numrene der er downloaded via iTunes er der, men de numre og programmer der
downloaded fra iTouch´en er væk!
--
F.B

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-02-10 15:10

Jørgensen <flem.i@liveornot.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Numrene der er downloaded via iTunes er der, men de numre og programmer der
> downloaded fra iTouch´en er væk!

du svarere ikke på mit spørgmål .. kan du afspille dem fra iTunes ?

/thomas

Fra : Jørgensen

Dato : 21-02-10 17:10

> du svarere ikke på mit spørgmål .. kan du afspille dem fra iTunes ?

Ja, de numre jeg har DL via iTunes kan jeg afspille! Alligevel henviser
iTunes til at de ikke er autoriserede og bla. bla.

De numre og programmer jeg har DL via iTouch´en, er væk!

--
F.B

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 21-02-10 17:41

On 2010-02-21 17:09:58 +0100, Jørgensen said:

> Ja, de numre jeg har DL via iTunes kan jeg afspille! Alligevel henviser
> iTunes til at de ikke er autoriserede og bla. bla.
>
> De numre og programmer jeg har DL via iTouch´en, er væk!

du bruker samme iTuneskonto på Mac og iPod?

Fra : Jørgensen

Dato : 21-02-10 19:19

"Tor Einar Samdahl" <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> skrev i
meddelelsen news:7ud605F5cnU1@mid.individual.net...

> du bruker samme iTuneskonto på Mac og iPod?

yep....samme konto/samme password!

--
F.B