Mere RAM i Asus eee box EB1501 ?
Fra : Mogens

Dato : 22-02-10 02:47

Hej

Jeg har bestilt en Asus eee box 1501, men vil gerne have mere RAM i
end de 2 GB som den er født med. Er der nogen der kan anbefale et
godt, billigt RAM modul som passer til den?

Er der nogen der ved hvilket fabrikat RAM der er brugt? Jeg regner
med at det bedste ville være at få fat i et RAM modul der er identisk
med det originale.

Til slut, er der nogen der ved hvor svært det er at få adgang til RAM
soklen i maskinen?

På forhånd tak

mvh Mogens

Fra : jk

Dato : 22-02-10 12:19

On Mon, 22 Feb 2010 01:46:53 -0800 (PST), Mogens <moveng@gmail.com>
wrote:

> [...]
>med det originale.
>
>Til slut, er der nogen der ved hvor svært det er at få adgang til RAM

http://www.eeepc.dk/eee-box-eb-1012-ion/

2 ram sokler: DDR2 800 MHz
Hvor mange sokler befolker du nu ?

http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=20091124120256671&board_id=20&model=EB1501&page=1&SLanguage=en-us

2GB SODIMM DDR2 800Mhz (PC2-6400) memory module

http://www.bj-trading.dk/newshop/default.asp?side=info.asp&vare=324176

mvh

John

Fra : Mogens

Dato : 22-02-10 04:46

On 22 Feb., 12:19, jk <johnknuhtse...@Mail.dk> wrote:

> 2 ram sokler: DDR2 800 MHz
> Hvor mange sokler befolker du nu ?

Jeg har ikke fået maskinen endnu, men har læst at den skulle have 1
ledig sokkel,

Takker for links'ene

mvh Mogens