KVM switch og trådløst tastatur/mus?
Fra : Thoeger

Dato : 21-02-10 16:43

Hej.

En af mine venner har købt en ny computer. Jeg har lovet at hjælpe ham med
opsætningen, og det er for så vidt problemløst. Imidlertid vil han gerne
stadig kunne køre med den gamle computer, da han har nogle programmer der
ikke lige lader sig overføre til den nye. Samtidig vil han også gerne bevare
sit trådløse tastatur og sin trådløse mus, og kun nøjes med én skærm

Umiddelbart ville jeg foreslå ham at anskaffe en KVM switch, men jeg er
kommet i tvivl om det overhovedet muligt at anvende disse ting sammen. Er
der nogen der véd det (eller selv har prøvet og fået det til at virke)?
Thoeger

Fra : Leif Neland

Dato : 21-02-10 17:26

Thoeger skrev:
> [...]
> kommet i tvivl om det overhovedet muligt at anvende disse ting sammen. Er
> der nogen der véd det (eller selv har prøvet og fået det til at virke)?

Han kunne også køre fjernskrivebord eller vnc, og styre den gamle
maskine fra den ny.

Leif
--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Per Rønne

Dato : 21-02-10 18:29

Thoeger <ttoet@hotmail.invalid> wrote:

> [...]
> kommet i tvivl om det overhovedet muligt at anvende disse ting sammen. Er
> der nogen der véd det (eller selv har prøvet og fået det til at virke)?

Jeg har en sådan:

<http://www.iogear.com/product/GCS1104/>

- og der findes andre produkter, også til trådløs brug.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Fynbo

Dato : 23-02-10 13:26

"Thoeger" <ttoet@hotmail.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommet i tvivl om det overhovedet muligt at anvende disse ting sammen. Er
> der nogen der véd det (eller selv har prøvet og fået det til at virke)?

Jeg har en KWM fra Eidmax samt et Logitech MX3200 Keyboard+ mus og det
spiller bare.

Fynbo

Fra : Thoeger

Dato : 23-02-10 21:44

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thoeger" <ttoet@hotmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg har en KWM fra Eidmax samt et Logitech MX3200 Keyboard+ mus og det
> spiller bare.
>
> Fynbo

O.K. Takker. Jeg tager ud en af dagene og prøver om jeg også kan få gang i
musikken .
Thoeger