Sp. til Birgitte...
Fra : Henriette

Dato : 04-08-01 07:34

Hej Birgitte...

Jeg har været forbi din site, og må indrømme jeg (og min mand) har forelsket
os dybt og inderligt i Star wars...

Desværre kan jeg forstå af en anden tråd at vi ikke kommer til at se dine
katte i Tåstrup, men der bliver måske andre muligheder senere?

Det er vores drøm at få en maine coon, når Emil har fået lidt størrelse og
økonomien passer lidt bedre til to katte. Så vi kigger lidt på farver og
faconer i øjeblikket og er altså faldet pladask for Star Wars. Vi er
helt enige om at vores fremtidige killing gerne må have samme farver som
ham....

---
Henriette

Fra : Birgitte

Dato : 04-08-01 08:24

Hej Henriette
Tak for dine rosende ord om Star Wars.
Jeg har desværre ingen killinger til salg pt, men hør nu lige her...
Nina der har www.tendertribes har killinger efter ham, som snart er
salgklare.
Næste år har jeg spændende planer med Star Wars, så du er også velkommen til
at skrive en mail til mig, så kan du få mine planer.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 04-08-01 08:28

Hej Henriette
Det er selvfølgelig dette link...
www.tendertribes.dk

MVH Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henriette

Dato : 04-08-01 08:56

Hej Birgitte.

Tak for svaret - vi kunne meget vel falde for killingerne på
www.tendertribes.dk men....vi er desværre ikke helt klar til at få killingen
endnu. Desværre....

Vi er i fuld gang med at forberede os, og vil jo gerne have at tid og lign.
er der til en killing...Jeg er studerende og kan planlægge lidt efter det.
Næste halvår er jeg i praktik og jeg vil ikke være så meget hjemme som jeg
kan være fx. til næste forår - hvor jeg vil kunne læse hjemme en stor del af
tiden. Og jeg ved jo fra Emil, at det slet ikke er givet dårligt ud, at have
fri med killingen den første tid.

Så, det kunne bestemt være interessant at høre om dine planer med Star
Wars...

---
Henriette

Birgitte <nospamsten@truetrust.dk> skrev i en