problem med mail over sms samt hjælp til a~
Fra : mvn

Dato : 20-02-10 06:20

problem med mail via sms ::

min kæreste modtager emails som sms beskeder på sin tlf og er ved at
være godt træt af det og vil gerne have det fjernet, har i nogle
forslag til hvordan ?

hun kan ikke huske hvad hun har gjort,andet end hun har på et
tidspunkt prøvet at få MSN over sin mobil, det blev aldrig til noget
med at bruge MSN over tlf'en andet end hun har fået indstillingerne i
sin tlf sat op til det, det er hendes MSN mail hun modtager mails fra,
hun har telia men de ikke kendskab til dette, og jeg kan umiddelbart
ikke finde en løsning

nogen hjælp at hente på dette irriterende problem ?

NY mobil ::::

jeg kunne godt tænke mig en ny mobil

ønsker :
gerne en touch, dog ikke et krav
godt kamera (ehøver dog ikke være 5mp +) (er vant til nokia n73)
brugervenlig til store fingre

jeg ville gerne prøve at komme ind på touch mobil moden,dog ikke et
must,men det kunne være ok hvis der varen mulighed der, jeg sms'er en
del, er på nettet indimellem, hører lidt musik fra den og ønsker som
nævnt en tlf med godt kamera hardware,

jeg har kigget mig lidt lun på SE satio,men den er efter sigende
dårlig til sms :/ men ellers lyder den rimelig ok, dog er det med
strømmen også lidt surt, de skriver mindre en 1 dags brug på
batteriet, er dette dog med "meget" brug? jeg sender måske 10-20
beskeder og ringer 10-20 min om dagen og måske 5-10 min surfpr dag i
gennemsnit

nogle bud på nogle gode tlf'er til mit behov ?

prisen er ikke af kraftig betydning

Fra : mvn

Dato : 20-02-10 06:22

hendes tlf er en SE W880i hvis det har nogen betydning

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-02-10 14:30

Den 20-02-2010 14:20, mvn skrev:

> [...]
> batteriet, er dette dog med "meget" brug? jeg sender måske 10-20
> beskeder og ringer 10-20 min om dagen og måske 5-10 min surfpr dag i

Jeg har en satio og min kan godt holde strøm i et par dage. Det
er et spørgsmål om tilvending med at sende sms. Jeg sender 2-3
stykker om ugen så mit problem er ikke så stort.
Kamera bruger strøm når man tager mange billeder.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Anders

Dato : 20-02-10 14:42

"mvn" <mediccaster@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ved ikke om det kan hjælpe, men du kan prøve at nulstille mobilen, kan ikke
lige huske hvordan man gør det, men det er noget med at man skal indtaste en
kode.
- Det kan være der står mere i manualen.

Har du kigget efter en SE W995, det syntes jeg er en god mobil (har en
selv).
Den har rimelige store taster mm.

Fra : mvn

Dato : 20-02-10 07:15

> [...]
> kode.
> - Det kan være der står mere i manualen.

jeg må lige se når hun kommer tilbage om det virker, jeg mener dog en
sådan funktion kræver en låsekode eller andet og jeg har prøvet førhen
at denne kode er umulig at opdrive

> Har du kigget efter en SE W995, det syntes jeg er en god mobil (har en
> selv).
> Den har rimelige store taster mm.

jeg har PT en W715, den virker fint,men vil gerne prøve noget andet...
og en W995 ligger rimelig tæt op af en W715 , grunden til jeg vil
skifte er bla pga lyden er blevet alt for dårlig, jeg er dog imponeret
af den, og alle dens funktioner/opsætninger,

er der andre forslag ?

til både problemet med de mails over sms samt en ny tlf ?

Fra : Anders

Dato : 20-02-10 15:19

"mvn" <martinvincentz@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

af den, og alle dens funktioner/opsætninger,

er der andre forslag ?

til både problemet med de mails over sms samt en ny tlf ?

Koden er standard kode, og jeg er ikke sikker men mener den er 0000 (4x
nul), men hæng mig ikke op det.

Hvis lyden er blevet for dårlig i din nuværende, så kunne det jo være
højttaleren ikke har det for godt, og den er ikke speciel dyr at udskifte.
Er du imp. af din W715, så bliver du ikke skuffet over en W995, for den kan
næsten alt (kan ikke lave kaffe).
- Og der er et 8GB kort med som standard, og det skulle mig bekendt kunne
udvides op til 16GB..

Fra : Anders

Dato : 20-02-10 15:27

Er det højttaleren der er defekt, så koster en ny 59,- mytrendyphone.dk

Link:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-g705-18225p.html&sstlcmpid=9433

Fra : mvn

Dato : 20-02-10 07:49

>dårlig lyd

det er ligesom lyden hakker, så måske er det mere forbindelsen, jeg
prøvet flere mobil selskaber, men problemet er der stadig

problemet er noget lign dette her ::

f.eks en samtale .... "" jeg er hos..... hvor vi kan.... kl 17
imorgen, der ..... fordi hun ville..... så tager vi ..... derefter
hvor vi så kan...... hvad siger..... den ide"" altså flere ord
falder ud af samtalen

er der andre bud til det med mailen ?? umiddelbart må det jo være en
funktion på nettet ?? altså fordi man har en indstilling på telefonen
behøver det vel ikke gøre at man modtager mails på sms ??

Fra : Anders

Dato : 20-02-10 17:16

[...]

- Er der nogen former for garanti på mobilen ?

Fra : mvn

Dato : 21-02-10 01:12

hun er ikke meget for at nulstille alt pga hun er bange for hvad hun
mister ved at gøre dette. hvad sker der præcist ? hvor meget mistes ?

Fra : Anders

Dato : 21-02-10 09:43

hun er ikke meget for at nulstille alt pga hun er bange for hvad hun
mister ved at gøre dette. hvad sker der præcist ? hvor meget mistes ?

Du kan hente myphoneexplorer på nettet og derigennem lave en backup af data
der skal gemmes.

Det der reelt sker er, at telefonen bliver sat tilbage til fabriks
indstillingerne - dvs. opsætninger kæresten har foretaget vil forsvinde.

En opdatering af mobilen kunne måske også være en mulighed.
Her vil det nok forsvinde.