Rep af iPhone
Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-02-10 04:19

Hej

Hvem reparerer en iPhone i Danmark, hvis den er købt i USA ??
Det er umiddelbart ikke nemt at finde nogen der vil røre ved den...
Defekten er at den runde manøvreringsknap ikke fungerer efter at
telefonen har været tabt 'en lille smule'...

MVH Leo (Middelfart)

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-10 12:36

Leo_Jensen <leo.5500@gmail.com> wrote:

> [...]
> Defekten er at den runde manøvreringsknap ikke fungerer efter at
> telefonen har været tabt 'en lille smule'...

Lidt googling giver bl.a.:

<http://iphonedoktor.dk/>

Og hvis du med »den runde manøvrerignsknap« mener Home-knappen, så
udskifter de tydeligvis også den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-02-10 05:26

On 20 Feb., 12:35, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> [...]
> --
> Per Erik Rønnehttp://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Du har ret, jeg havde ikke prøvet at google først. Vi havde bare lige
besøgt nogle venner, som havde svære problemer med at finde nogen der
kunne lave skidtet, og jeg kunne ikke forestille mig at moderne
mennsker ikke prøver Google før man giver op....
At jeg ikke ved at det hedder en Home-knap er fordi jeg ikke selv har
en iPhone...

Jeg har fundet en der kan lave det for 500 kr i Kolding, så det bliver
nok løsningen.

MVH Leo

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-10 15:52

> [...]
> mennsker ikke prøver Google før man giver op....
> At jeg ikke ved at det hedder en Home-knap er fordi jeg ikke selv har

Home-knappen kan i øvrigt slet ikke bruges til at manøvrere rundt med.
Den afslutter et program, fører dig til første side med ikoner, hvis du
ikke er i et program, og hvis du allerede står på første side fører den
dig til 0. side, hvor man søger fra ...

> Jeg har fundet en der kan lave det for 500 kr i Kolding, så det bliver
> nok løsningen.

Jamen, der er da så godt hvis de bor deromkring.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-02-10 13:18

On 20 Feb., 15:51, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> [...]
> Den afslutter et program, fører dig til første side med ikoner, hvis du
> ikke er i et program, og hvis du allerede står på første side fører den

Det var da en vældig stor del af fronten, der er brugt på en knap, der
bare får en hjem igen...

> Jamen, der er da så godt hvis de bor deromkring.

Jeg skrev Middelfart i første post, og det var da ikke for sjov. Et
link til en reparatør i København er derfor mindre interessant.

MVH Leo

Fra : Per Rønne

Dato : 21-02-10 06:22

> Det var da en vældig stor del af fronten, der er brugt på en knap, der
> bare får en hjem igen...

En iPhone har jo ikke væsentligt med fysiske knapper. Faktisk er denne
knap den eneste på fronten. Resten klares med software-knapper.

> Jeg skrev Middelfart i første post, og det var da ikke for sjov. Et
> link til en reparatør i København er derfor mindre interessant.

Det lagde jeg så ikke mærke til. Jeg videregav blot det første relevante
link, som også kunne klare reparationer sendt frem og tilbage gennem
postvæsenet.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk