kopier en genvej fra et SD kort til en HTC~
Fra : Nyheder

Dato : 19-02-10 04:44

Hej NG

Jeg sidder med et lille problem som jeg håber ar der måske er nogen
her der kan hjælpe mig med.

Jeg sidder og "styrer" ca 270 HTC'er hvor der er installeret et
program på. Dette program installeres vis et SD kort som er leveret af
leverandøren og du fungere godt.

Nu skal jeg ha' lagt en internet genvej ind på alle disse PDA'er og da
de er megt spredt ville det letteste for mig være at sende et SD kort
til alle grupperne hvorefter de selv lige kunne sætte kortet i og så
blev genvejen kopieret ind under f.eks. programmer.

Jeg har valgt at tage et af de SD kort med programmet, og der ligger
filen program.cmd. Den kan jeg åbne og redigere.

Jeg har også prøvet at lave om på denne fil for at teste forskelligt
og der slår mine ændringer igennem. (de kan f.eks. være at sætte #
foran en MOVE komando hvorefter denne linje ikke bliver udført.

Nå... Men jeg tænkte at jeg i denne .CMD fil kunne slette alle
komandoer og så sætte en ind der kunne hedde:

COPY: Genvej.ink,\Windows\Menuen Start\Programmer.

(Genvej.ink ligger i samme 2577 mappe som program.cmd)

Når jeg sætter kortet i PDA en kan jeg se at den starter op (der
ligger en 2577 mappe på kortet) men der kommer ikke nogen genvej ind
på PDA'en.

Er der nogen der forstår hvem jeg mener.. og som har en løsning.

Hilsen

Sten

Fra : Chano Andersen

Dato : 19-02-10 21:22

Den 19-02-2010 12:44, Nyheder skrev:
> [...]
> på PDA'en.
>
> Er der nogen der forstår hvem jeg mener.. og som har en løsning.

Mener du at den ikke starter af sig selv, eller mener du at den ikke
bliver kopieret ind, når du dobbeltklikker på cmd filen?

- Chano Andersen

Fra : Nyheder

Dato : 20-02-10 08:15

On 19 Feb., 21:21, Chano Andersen <sunsite092...@chanoandersen.dk>
wrote:

> Mener du at den ikke starter af sig selv, eller mener du at den ikke
> bliver kopieret ind, når du dobbeltklikker på cmd filen?
>
> - Chano Andersen

Den starter fin selv og der kommer også en lyd (der ligger også
komandoen SND i cmd filen) men genvejen kopieres ikke ind på PDA'en.

Sten

Fra : Nyheder

Dato : 24-02-10 13:15

On 20 Feb., 16:15, Nyheder <1plus1...@ofir.dk> wrote:

> Den starter fin selv og der kommer også en lyd (der ligger også
> komandoen SND i cmd filen) men genvejen kopieres ikke ind på PDA'en.
>
> Sten

Har klaret den.

Sten