Hvor mange gule ærter til 7 personer?
Fra : Martin Larsen

Dato : 19-02-10 22:24

Hej gruppe

Vi er 7 der skal have gule ærter på søndag. Hvor mange gule ærter
(tørvægt) skal man sådan cirka beregne til det antal?

Hvis I ligger inde med "verdens bedste" opskrift på gule ærter,
så må I forresten også godt smide den ind her

(Også efter på søndag - jeg skal jo nok lave det en anden gang)

Martin

Fra : Max

Dato : 19-02-10 22:27

Hej Martin

> Vi er 7 der skal have gule ærter på søndag. Hvor mange gule ærter
> (tørvægt) skal man sådan cirka beregne til det antal?

Gad vide om det ikke står på emballagen ?

--
Mvh Max

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-02-10 22:29

Max wrote:

> Gad vide om det ikke står på emballagen ?

Det har du nok ret i. Må se når jeg køber dem.

Martin

Fra : Max

Dato : 19-02-10 22:31

Hej Martin

> Det har du nok ret i. Må se når jeg køber dem.

Husk at de kun bliver bedre af at stå, så køb og
lav rigeligt, så har du til flere dage :)

--
Mvh Max

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-02-10 22:37

Max wrote:

> Husk at de kun bliver bedre af at stå, så køb og
> lav rigeligt, så har du til flere dage :)

Godt tip!

Så skal jeg heller ikke tænke på om jeg får lavet nok

Martin

Fra : smileymax

Dato : 20-02-10 10:08

Martin Larsen wrote:
> [...]
> så må I forresten også godt smide den ind her
>
> (Også efter på søndag - jeg skal jo nok lave det en anden gang)

Jeg har ikke en opskrift på gule ærter - sorry, jeg plejer at
købe den i Irma - og når jeg nu er der, så snupper jeg et par
pakker Maries medister, jeg har endnu ikke fundet en bedre
medister pølse (de senere år har den dog ikke altid holdt
standarten??).. -max-