TDC router
Fra : Henning P.

Dato : 19-02-10 16:09

Jeg har den nyeste sorte router fra TDC.
Men kan ikke logge ind på den.
Kan man resette password?

Havde egentlig lavet et password jeg kunne huske, men da jeg var flyttet
begyndte den at slå fra og de kom og skiftede den.
Men jeg må have lavet en fejl da jeg ændrede password 2 gang og kan ikke
komme ind i den nu...Damn....

Fra : Villy57

Dato : 19-02-10 17:46

> Jeg har den nyeste sorte router fra TDC.
> Men kan ikke logge ind på den.
> Kan man resette password?

Har du en speciel opsætning, eller er det bare passwordet, du har ændret?

Man kan normalt nulstille helemolleviten med flg. procedure:
Afbryd strømforsyning
tryk og hold 'reset'-knap (med en kuglepen el. lgn)
tilslut strømforsyning igen (medens du stadig holder 'reset'-knap)
hold 'reset'-knap i yderligere '5 sekunder' (eller er det 15 sekunder??)
så er en router normalt tilbagestillet til nogenlunde fabriksindstillingerne
mht. passwords og trådløs ON/OFF

Mvh Villy57

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 19-02-10 18:10

"Henning P." <Get@Grip.now> skrev i en meddelelse
> Jeg har den nyeste sorte router fra TDC.
> Men kan ikke logge ind på den.
> Kan man resette password?

Hold reset-knappen inde i 30 sekunder, hvorefter den nulstilles. Vent cirka
5 minutter og så kan du logge på http://192.168.1.1 med brugernavn: admin -
password: blankt (som i der skal ikke indtastes noget).

Søren

Fra : Henning P.

Dato : 20-02-10 00:35

Mange tak.