Canon MP800 printerhoved defekt - hvorfor?
Fra : Leif

Dato : 18-02-10 22:04

Har nu 2 gange oplevet at Canon MP800 printerhoved går itu.

Er der nogen der ved hvorfor?

Der er ikke noget at se - blækket (org.) løber fint igennem.

Er der mon en tæller, der fortæller hvor mange print,
der er foretaget, og så melder fejl ved et givet antal?

Der kommer ingen fejlmeddelse, printerne - har 2 stk.- slukker
bare igen, straks de tændes.

Alle former for viden herom søges.

Mvh, Leif

Fra : Mads

Dato : 20-02-10 15:39

On Thu, 18 Feb 2010 22:03:35 +0100, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:

> [...]
>der er foretaget, og så melder fejl ved et givet antal?
>
>Der kommer ingen fejlmeddelse, printerne - har 2 stk.- slukker

Hvordan ved du at det er printerhovedet ?
( når du ingen fejlmedd. får og printeren bare slukker )

Fra : Leif

Dato : 21-02-10 09:45

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan ved du at det er printerhovedet ?
> ( når du ingen fejlmedd. får og printeren bare slukker )

Købte en anden hvor fejlen var opgivet til defekt printerhoved.
Satte mit eget der i og fik så også samme fejl på den.

Jeg har så købt et nyt printerhoved til min *egen* og den
virker helt normalt. Testede så den anden med det nye hoved - ok.

Vil lige prøve at rense mit defekte med varmt vand og eft. tørring
for at se om der kan komme liv i det igen.

Mvh, Leif