Finde papirkurven i TM backup
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 18-02-10 13:45

Hej, jeg har nogle filer som jeg har slettet og smidt i papirkurven, og
siden tømt papirkurven.

Nu kunne jeg godt tænke mig at finde disse igen, og jeg har jo min fine
TM backup.

Balladen er blot at når jeg browser i denne, kan jeg se skrivebord og
mange andre filer og mapper, men hvor finder jeg min papirkurv ?

Er denne ikke og finde som en mappe et sted ?

Mvh

Kim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-02-10 13:50

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> wrote:

> [...]
> mange andre filer og mapper, men hvor finder jeg min papirkurv ?
>
> Er denne ikke og finde som en mappe et sted ?

du kan vel finde filerne der hvor de var _inden_ du smed dem i
papirkurven.. ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-02-10 13:53

> du kan vel finde filerne der hvor de var _inden_ du smed dem i
> papirkurven.. ?

og nej ... ~/.Trash bliver ikke medtaget i en TimeMachine backup ..
endnu en grund til at ikke at bruge Skraldespanden til ting med mindre
de rent faktisk _skal_ slettes ...

/thomas