"COMPLETE COMPUTER KITS FOR SALE"
Fra : Rodney Cadell

Dato : 04-08-01 04:29

Our Mission
We at R.C. Computers are providing System Kits for those who are just
starting out and need support.

CHECK OUR WEB SITE OUT AT http://www.puterzone.com/

E-MAIL US AT computers@puterzone.com

Athlon Kit 1 1GHz 266FSB Athlon, 17" Monitor, 128MB RAM, Case With
300W Power Supply, ATI 32MB Video Card, 56K modem, Key Board. Mouse, 10.2GB
Hard Drive $860.99

Athlon Kit 2 1.2GHz 266FSB Athlon, 17" Monitor, 128MB RAM, Case With
300W Power Supply, ATI 32MB Video Card, 56K modem, Key Board. Mouse, 10.2GB
Hard Drive $876.99

Athlon Kit 3 1.3GHz 266FSB Athlon, 17" Monitor, 128MB RAM, Case With
300W Power Supply, ATI 32MB Video Card, 56K modem, Key Board. Mouse,
$899.99

Athlon Kit 4 1.4GHz 266FSB Athlon, 17" Monitor, 128MB RAM, Case With
300W Power Supply, ATI 32MB Video Card, 56K modem, Key Board. Mouse, 10.2GB
Hard Drive $958.99

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-08-01 10:36

> Our Mission
> We at R.C. Computers are providing System Kits for those who are just
> starting out and need support.
>
> CHECK OUR WEB SITE OUT AT http://www.puterzone.com/

Go Frontpage, go Frontpage *G*

// Søren

Fra : Peter Olsen

Dato : 04-08-01 11:15

Helt enig - Den side STINKER simpelthen langt væk af frontpage. Man kunne da
ha' valgt at gøre det mere skjult.

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-08-01 12:03

> Helt enig - Den side STINKER simpelthen langt væk af frontpage. Man kunne
da
> ha' valgt at gøre det mere skjult.

Snif snif... ja - meget

<META NAME="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">

Tsktsk :) Kan_bare_ikke tage sådan et 'firma' seriøst

// Søren

Fra : DWM

Dato : 04-08-01 14:28

> <META NAME="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
>
> Tsktsk :) Kan_bare_ikke tage sådan et 'firma' seriøst

Der er da mange firma´er som bruger frontpage til at lave
deres websider og hvorfor ikke? Det er nemt og hurtigt.
Må dog sige at det sutter lidt man ikke kan læse hvad der
er i de forskellige kits pågrund af den font som de har brugt heh
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-08-01 15:23

> [...]
> Må dog sige at det sutter lidt man ikke kan læse hvad der
> er i de forskellige kits pågrund af den font som de har brugt heh

Generelt er jeg imod frontpage... den er da god til at skrive kode i, da den
farvelægger den overskueligt... meeen - ligefrem at bruge en
designtemplate... det er da en tand for useriøst...

// Søren

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-08-01 20:36

> [...]
> farvelægger den overskueligt... meeen - ligefrem at bruge en
> designtemplate... det er da en tand for useriøst...

Hvorfor dog det?

Du opfinder vel næppe den dybe tallerken hver gang du har brug for en
sådan - eller .....?

Jeg kan ikke se nogen grund til ikke at benytte de designværktøjer og
programmer der nu en gang findes på markedet - heller ikke selv om de er fra
Microsoft.

Mine 25 øre.

/Jakob

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 04-08-01 20:53

> Hvorfor dog det?
>
> Du opfinder vel næppe den dybe tallerken hver gang du har brug for en
> sådan - eller .....?

Nej, men producenterne laver varianter... Sammenlign tallerknet med html, og
designet med tallerknets udseende...

> Jeg kan ikke se nogen grund til ikke at benytte de designværktøjer og
> programmer der nu en gang findes på markedet - heller ikke selv om de er
fra
> Microsoft.

Tro ikke at jeg ikke kan lide MS... Holder meget af deres produkter. Men at
et firma ("firma") ligefrem bruger et designtemplate fra frontpage lyser
IMHO ikke ligefrem langt væk af seriøsitet...

> Mine 25 øre.

Mit bidrag... vi er oppe på 50? Do we hear a hundred :)

// Søren