Mapper på skrivebord
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-02-10 20:20

Hvordan er det nu lige at man ændrer på mappernes størrelse? Jeg kan sxx
ikke liiige huske det.

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-02-10 20:31

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Hvordan er det nu lige at man ændrer på mappernes størrelse? Jeg kan sxx
> ikke liiige huske det.

æble + J men s du står på skriveborder... øverste slider ..

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-02-10 13:57

> æble + J men s du står på skriveborder... øverste slider ..

Dér var den, tak skal du have. Havde både kigget i Hjælp og Googlet
efter en løsning, forgæves. Findes der en _komplet_ liste over denne
slags genveje til MacOS (Leopard er min nuværende)?

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-02-10 14:01