Arggg konfigurere bluetooth mus UDEN mus ?~
Fra : jagge

Dato : 17-02-10 20:04

Jeg har det sata.. problem at jeg står og skal lave noget arbejde NU på
en hjembragt Imac. Dum som jeg er har jeg ikke taget musen med da jeg jo
har en Bluetooth mus. GODT TÆNKT jeg kan sateme ikke installere den uden
en mus.... Catch 22 det er jo for latterligt....

Anyway via spotlight kan jeg komme ind i bluetooth system preferences,
MEN kursoren nægter at forlade søge feltet. Jeg har prøvet alt, hvordan
dælen kan jeg få den ned på "setup device" knappen via tastaturet.

Grotesk hurdle for at komme igang med at arbejde.. ;0)

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-02-10 20:09

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> dælen kan jeg få den ned på "setup device" knappen via tastaturet.
>
> Grotesk hurdle for at komme igang med at arbejde.. ;0)

shift + TAB for at gå tilbage igennem hhv. advanced, file sharing etc.
til du rammer plus knappen

kræver du du har slået full keyboard access til i forvejen

Fra : jagge

Dato : 17-02-10 20:12

> shift + TAB for at gå tilbage igennem hhv. advanced, file sharing etc.
> til du rammer plus knappen
>
> kræver du du har slået full keyboard access til i forvejen

Tak, men det har jeg nok ikke så for der sker absolut ingenting ved
shift+tab....

Kan man aktivere det uden mus... Jeg er så træt ligenu men tak for
buddet.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-02-10 20:16

> Tak, men det har jeg nok ikke så for der sker absolut ingenting ved
> shift+tab....
>
> Kan man aktivere det uden mus... Jeg er så træt ligenu men tak for
> buddet.

ctrl + F7 slår full keyboard access til og fra

Fra : jagge

Dato : 17-02-10 20:16

> shift + TAB for at gå tilbage igennem hhv. advanced, file sharing etc.
> til du rammer plus knappen
>
> kræver du du har slået full keyboard access til i forvejen

Ok nu lykkedes det mig at slå full keyboard access til, der har Apple
sgu alligevel været vågne.

MEN når jeg flytter rundt med den "aktive blå ramme" kan jeg ikke
aktivere knapper. når jeg flytter rammen over på en knap så den er
omkranset af rammen og trykker return får jeg et fejl blib... Hvad sker
der ?

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-02-10 20:17

jagge skrev:

> [...]
> aktivere knapper. når jeg flytter rammen over på en knap så den er
> omkranset af rammen og trykker return får jeg et fejl blib... Hvad sker

Prøv med mellemrum. Du er vist Windowsskadet.

Fra : jagge

Dato : 17-02-10 20:19

> Prøv med mellemrum. Du er vist Windowsskadet.

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH :0)

Damn Bill Gates

TAKKK

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-02-10 20:31

> [...]
> aktivere knapper. når jeg flytter rammen over på en knap så den er
> omkranset af rammen og trykker return får jeg et fejl blib... Hvad sker

space aktiverer kapper og mener som har en tynd blå ramme .. enter
aktiverer den default knap i f.eks. save og open dialoger

Fra : jagge

Dato : 17-02-10 20:48

> space aktiverer kapper og mener som har en tynd blå ramme .. enter
> aktiverer den default knap i f.eks. save og open dialoger

Takker, det lykkedes :0)

MVH

Jakob