SE Xperia X1 og MMS problem
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 17-02-10 16:27

Jeg vil gerne forsøge at løse en ven problemer med at kunne sende MMS
med en SE Xperia X1 - det jeg har gjort er at installere MMS driverne
fra Telia, men det virker ikke !!

Jeg har kikket menuerne igennem og kan se at der er et sted der
omhandler MMS - hvordan sikre jeg mig at det er den MMS opsæt der nu
ligger på telefonen nu også bliver anvendt ?

Er der andet jeg skal tage højde for at få det til at virke ?

Håber der er hjælp et hente her..

Fra : Anders

Dato : 17-02-10 16:31

"Steen Mikkelsen" <sfm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefonen nu også bliver anvendt ?
>

> Er der andet jeg skal tage højde for at få det til at virke ?

Kender ikke lige opsætningen til MMS hos Telia, men de er sikkert venlige at
hjælpe dig i den lokale biks.