Kæft han har nosser ham her
Fra : Valentino Thomsson

Dato : 17-02-10 00:21

MC dragrace med 404 km/h på kvartmile
http://www.youtube.com/watch?v=_HkQ0G8iDcU
sej gut og mc

Fra : Leif

Dato : 17-02-10 17:03

"Valentino Thomsson" <ValentinoThomsson@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
news:1xq3enf9cabxl.dlg@ValentinoThomsson.invalid...
> MC dragrace med 404 km/h på kvartmile
> http://www.youtube.com/watch?v=_HkQ0G8iDcU
> sej gut og mc

Slinger ligesom min gl. Honda 750 F2 fra '78 gjorde......
/Leif

Fra : F.Syndergaard

Dato : 17-02-10 23:17

"Valentino Thomsson" <ValentinoThomsson@nospam.invalid> skrev i en
meddelelse news:1xq3enf9cabxl.dlg@ValentinoThomsson.invalid...
> MC dragrace med 404 km/h på kvartmile
> http://www.youtube.com/watch?v=_HkQ0G8iDcU
> sej gut og mc

Nosser? Er han ikke bare lidt tom i låget?

--
MVH.
Finni

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-10 23:38

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> meddelelse news:1xq3enf9cabxl.dlg@ValentinoThomsson.invalid...
>
> Nosser? Er han ikke bare lidt tom i låget?

Kunne du ikke fortælle hvorfor han skulle være tom i låget ???

PE

Fra : F.Syndergaard

Dato : 18-02-10 00:18

"P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

> "F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Kunne du ikke fortælle hvorfor han skulle være tom i låget ???
>
> PE
Jo. At sætte sig op på en cykel og vride i et håndtag, det kan enhver gøre.
Men at tænke over evt. følger og lade være kræver at man tænker.

--
MVH.
Finni

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 00:43

Ja så må jeg så sige at du intet kender til dragrace

Til et af de sidste løb jeg selv kørte med i var der 56 tilmeldt i
Streetbike klassen alså alm gade Mcer , var der 56 tilmeldte,
De 20 kom fra Dragbike klubben og de første 18 placeringer tog klubben sig
af
Nej som du tror er sporten ikke , men vi hører det igen og igen , så ikke
noget nyt der

Men jov det ser vildt ud , og det var så også en verdensrekord der bliver
sat , dog ikke i tid som det egenligt gælder om

Hvis du bare så hvilken sikkerhedsyn af MC og udstyr vi skal i gemmen før
hver eneste løb vil du nok sige , nu må de dælme stoppe , vi har altid
brand- læge og ambulance til stede til alle løb
Engang sidste år fik jeg startforbud i Sverige fordi min nye Hjælm til 5500
kr blev kasseret fordi den kun var E5 mærket den skulle mindst være E7
godkendt , men lånte dog en af en anden
Grrrrrrrrrrrrr hjemme i DK igen fandt jeg ud af at E mærket og nr , var
produktions land Grrrrrrrrrrrrr , ja de blev lidt flove derover

Synes egenligt heller ikke man kan sige at skiløber er tomme i låget selv om
vi ved at de sidste dage har kostet en del liv og ved ikke hvor mange
brækkede ben og arme

PE
www.kvikteam.dk

Fra : F.Syndergaard

Dato : 18-02-10 00:56

> [...]
> om vi ved at de sidste dage har kostet en del liv og ved ikke hvor mange

Ja. okay.
Jeg var selvfølgekig lidt provokerende.
Men jeg blev provokeret af overskriften.
Og med dit indlæg lærte jeg også noget i dag, Hygge.

--
MVH.
Finni

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 01:05

Det er faktisk sådan indlæg og spørgsmål , vi ønsker så vi kan få vores
sport ud til alm MCister

Og sku lidt fedt når også nogen ser det og siger som dig ;)

PE

Fra : Valentino Thomsson

Dato : 18-02-10 10:45

On Thu, 18 Feb 2010 01:05:03 +0100, P.E. wrote:

> Det er faktisk sådan indlæg og spørgsmål , vi ønsker så vi kan få vores
> sport ud til alm MCister

Indrømmet, bare lyden af dragsteren får mit blod til boble som en sodavand.
Det er såååååååå fedt at se og høre sådan et monster

Har hørt at de kører på en flyveplads på sjælland, men ved ikke hvor?

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 19:19

Vi kører nogengange nede på Holeby airbase ;) men det er på upræpareret
bane , dvs der ikke er lim på banen , og der kan man alså slet
ikke fyre den af da det vil ende i 402 m smokie , men vi kører sikkert noget
test and tune den 24/4 - 29/5

Men Meca i Malmø kan man se 201 m dragrace på rigtig bane 23-25/7 og
hastigheder der nærmer sig de 300 km/t på 201 m og tit kun på 1 hjul for
MCer og 2 for biler

Lige lidt stemnings billeder fra Malmø , bemærk forbuds skiltet

http://www.kvikteam.dk/images/2007/Malmo1/Malmø%20191.jpg

En bil der kan flyve , ja alle hjul letter , hmmmmm ja det kan lade sig gøre
når man får bid

http://www.kvikteam.dk/images/2008/Malmø/Jan%20B/Jan%20B%20Web/malmo182.JPG

Ham selv , ja her tager turboen fat , og hjul løft så langt nede af banen er
ikke godt

http://www.kvikteam.dk/images/2008/Malmø/Jan%20B/Jan%20B%20Web/malmo224.JPG

PE

Fra : Valentino Thomsson

Dato : 18-02-10 23:07

On Thu, 18 Feb 2010 19:18:31 +0100, P.E. wrote:

> Vi kører nogengange nede på Holeby airbase

Det må jeg se

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-02-10 08:46

P.E. wrote:
> Synes egenligt heller ikke man kan sige at skiløber er tomme i låget

Selvfølgelig er de det. Ligesom bjergbestigere og faldskærmsudspringere.
Et røntgenfotografi af hatteholderen vil uden tvivl afsløre en hvid plet et
sted derinde.

Og gudskelov for det. Verden ville være et kedeligt sted uden den slags
mennesker.

/jim

Fra : Anders Majland

Dato : 18-02-10 08:59

> Selvfølgelig er de det. Ligesom bjergbestigere og faldskærmsudspringere.
> Et røntgenfotografi af hatteholderen vil uden tvivl afsløre en hvid plet
> et sted derinde.

Nogen vil så mene det gælder alle motorcyklister ...

/A

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-02-10 19:52

On Thu, 18 Feb 2010 08:59:22 +0100, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

Hej Anders.

>Nogen vil så mene det gælder alle motorcyklister ...

Åh tak - Du har reddet min dag.

Nu ved jeg hvorfor

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 18-02-10 00:48

P.E. skrev:

> "F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Kunne du ikke fortælle hvorfor han skulle være tom i låget ???

Hæ!
Tænkte kort at ville forsvare dig - men det kan du jo vel så udemærket
selv

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 01:06

Hehe Armand
Det er ikke hastigheden man dør af , det er det man stopper af der gør ondt
;)
Og det er der heldigvis ikke så meget af på banen , er jo selv stået af med
205 km/t og netop pga af sikkerheden fik jeg kun et 5 kr stor brændmærke på
armen , men fik sku køreforbud resten af dagen , da lægerne mente mit
adrenalin kørte
JA SKU DA , det gjorde det før jeg kørte

PE
PS Jeg er ellers igang med en ny Dragbike Hayabusa med Rotrex kompressor ,
som jeg håber jeg skal rundt i Europa på i år , lige nu er der kun det faens
elsystem og computersystem der driller , jeg hader STRØM det er farligt !!!

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 06:38

> [...]
> faens
> elsystem og computersystem der driller , jeg hader STRØM det er farligt

Strøm er dejlig
Held og lykke med den nye.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Valentino Thomsson

Dato : 18-02-10 10:51

On Thu, 18 Feb 2010 01:06:21 +0100, P.E. wrote:

> [...]
> elsystem og computersystem der driller , jeg hader STRØM det er farligt !!!

Husk at montere kamera og optage en god lyd, så vi andre få lidt af
adrenalinkicket også

Fra : Valentino Thomsson

Dato : 17-02-10 23:52

On Wed, 17 Feb 2010 23:17:16 +0100, F.Syndergaard wrote:

> Nosser?

0 til 404 km/t på under 6 sek

Fra : daniel

Dato : 22-02-10 15:55