Ny Nokia men hvilken
Fra : Per

Dato : 16-02-10 03:53

Hej

Jeg skal købe en ny Nokia, hvor der gerne skulle være dikatafon, og
kamera indbygget. Det skal ikke være noget fancy, da det er en
arbejdsmobil, og derfor skal prisen holdes nede. Hvad har i af
foreslag til indkøb?

Med venlig hilsen
Per

Fra : Anders

Dato : 16-02-10 13:29

"Per" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Enmet har været oppe at vende så sent som 09:38 idag.
Kig i indlægget 'Nokia 6303'.

Fra : Hauge

Dato : 16-02-10 16:21

Anders skrev:
> Enmet har været oppe at vende så sent som 09:38 idag.

Hmm, mindes ellers at når du får sådan et hint at vide, så bliver du
hyesterisk.. Du har måske fået din medicinmængde justeret?

/Hauge

Fra : awul.dasfilshabeda

Dato : 16-02-10 17:23

--
ad

Fra : Anders

Dato : 16-02-10 18:13

"awul.dasfilshabeda" <dsl293810@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> --
> ad

Det kan være at pillerne er blevet skiftet ud med nogle nye, eller også har
han fået nyt batteri i hjernen....

Fra : Hauge

Dato : 16-02-10 18:20

Anders skrev:
> Det kan være at pillerne er blevet skiftet ud med nogle nye, eller også har
> han fået nyt batteri i hjernen....

Det er ikke nok med nye batterier til din "hjerne", der skal langt mere
til.. F.eks. en pære med lys i..

/Hauge

Fra : Per H

Dato : 17-02-10 18:07

On Tue, 16 Feb 2010 13:28:59 +0100, "Anders" <fornavn@efternavn.dk>
wrote:

> [...]
>
>Med venlig hilsen
>Per
>
>Enmet har været oppe at vende så sent som 09:38 idag.

+

Jeg kan ikke se at der er en diktafon i den/optagefunktion.

per